Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: e32 735i Przepływka - nie równe obroy silnika i czarny dym

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    20
    BMW
    e32 735i
    Skąd
    Lesznowola

    e32 735i Przepływka - nie równe obroy silnika i czarny dym

    Witam , na wstępie (jako nowy użytkownik forum) witam wszystkich .
    Przeglądając forum , nie natknąłem się na nurtujące mnie pytanie , może ktoś mi będzie w stanie pomóc , mianowicie ...
    Doprowadzam do kultury moją 7-eczkę , po poprzednim właścicielu , nie zdążając wymienić zwykłego mieszalnika na blosa , oczywiście wczoraj miałem wystrzał ( choć nie wiem sam od czego bo pierwszy raz) no ale , fakt faktem że coś się zepsuło , silnik nie równo pracuję i spalanie cały czas w górę , odłączam przepływkę i zmiany są , silnik zaczyna trochę bardziej kulturalnie pracować , z podpiętą nie równa praca ( jakby do tego spalanie stukowe) no i czarno z rury przy obrotach na biegu jałowym jakieś 700-800/min no i jak pedał w podłogę to jak diesel (zaznaczę , że wcześniej nie było czegoś takiego). Dzisiaj otworzyłem przepływomierz i oczywiście klapka cały czas otwarta ( zgięta ośka ) wyprostowałem luźno chodzi , złożyłem z powrotem do kupy i może trochę lepiej , ale nie idealnie wkręca się na obroty wszystko super tylko czarno z rury i nie równo . może ktoś tak już miał ??, za każdy pomysł/pomoc będe wdzięczny.

    A i jeszcze moje jedno pytanie jak ktoś otwierał przepływkę tam jest taka jakby śluza komorowa , która o 90 stopni się przestawia z lewej do prawej , i u mnie to dosyć mocno wyrobione i chyba nie za bardzo chcę to chodzić , składając przepływomierz zostawiłem otwarte na maxa ... czy to może być przyczyną że dostaję informacje że za dużo powietrza i dawkowanie zwiększa ?? ? czy jest to naprawialne we własnym zakresie ?? i czy to ustrojstwo wewnątrz przepływki powinno chodzić ??

    pozdrawiam
    Gdyby Bóg uważał, że przedni napęd jest lepszy... chodzilibyśmy na rękach .

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    20
    BMW
    e32 735i
    Skąd
    Lesznowola
    Widzę , że koledzy pomocni ... uhuhu aż się pali od postów
    Gdyby Bóg uważał, że przedni napęd jest lepszy... chodzilibyśmy na rękach .

  3. #3
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,433
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Cytat Zamieszczone przez Woyas Zobacz posta
    Widzę , że koledzy pomocni ... uhuhu aż się pali od postów
    Uważasz że nikt na forum nie pracuje, tylko czekamy aż ktoś napisze posta żeby mu w 5min odpowiedzieć. Cierpolwości kolego.

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    20
    BMW
    e32 735i
    Skąd
    Lesznowola
    ja wszystko rozumiem , tylko ,że tydzień już mój post wisi i nic ... czekam i czekam , forum jest do tego żeby pomagać sobie nawzajem , ale jak się "nowych" zlewa to już inna historia , jakoś inne posty idą jak świeże bułeczki w biedronce .Jakieś takie nie równe podejście do ludzi, zauważyłem .
    Gdyby Bóg uważał, że przedni napęd jest lepszy... chodzilibyśmy na rękach .

  5. #5
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Załóż dobrą przepływkę i napisz jaka jest różnica. Skoro przed wystrzałem było ok to sprawdź szczelność dolotu. Przepływka to część bardzo precyzyjna i takie manewry mogły ją mocno rozkalibrować. Doprowadź do porządku układ zapłonowy a w szczególności wyczyść kopułkę i palec. Pilnuj aby nie było ubogiej mieszanki na gazie bo nigdy wystrzałów się nie pozbędziesz.

  6. #6
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,433
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Cytat Zamieszczone przez Woyas Zobacz posta
    ja wszystko rozumiem , tylko ,że tydzień już mój post wisi i nic
    Faktycznie, ale nie ma to nic do żeczy czy ktoś jest tydzień czy rok na forum, niekiedy temat jest ciężki żeby coś dobrze doradzić więc lepiej nic nie pisać jak pisać głupoty. Ale seban coś doradził :)

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    128
    BMW
    E38 750i 1995
    Skąd
    Piaseczno
    Cytat Zamieszczone przez Woyas Zobacz posta
    Witam , na wstępie (jako nowy użytkownik forum) witam wszystkich .
    Przeglądając forum , nie natknąłem się na nurtujące mnie pytanie , może ktoś mi będzie w stanie pomóc , mianowicie ...
    Doprowadzam do kultury moją 7-eczkę , po poprzednim właścicielu , nie zdążając wymienić zwykłego mieszalnika na blosa , oczywiście wczoraj miałem wystrzał ( choć nie wiem sam od czego bo pierwszy raz) no ale , fakt faktem że coś się zepsuło , silnik nie równo pracuję i spalanie cały czas w górę , odłączam przepływkę i zmiany są , silnik zaczyna trochę bardziej kulturalnie pracować , z podpiętą nie równa praca ( jakby do tego spalanie stukowe) no i czarno z rury przy obrotach na biegu jałowym jakieś 700-800/min no i jak pedał w podłogę to jak diesel (zaznaczę , że wcześniej nie było czegoś takiego). Dzisiaj otworzyłem przepływomierz i oczywiście klapka cały czas otwarta ( zgięta ośka ) wyprostowałem luźno chodzi , złożyłem z powrotem do kupy i może trochę lepiej , ale nie idealnie wkręca się na obroty wszystko super tylko czarno z rury i nie równo . może ktoś tak już miał ??, za każdy pomysł/pomoc będe wdzięczny.

    A i jeszcze moje jedno pytanie jak ktoś otwierał przepływkę tam jest taka jakby śluza komorowa , która o 90 stopni się przestawia z lewej do prawej , i u mnie to dosyć mocno wyrobione i chyba nie za bardzo chcę to chodzić , składając przepływomierz zostawiłem otwarte na maxa ... czy to może być przyczyną że dostaję informacje że za dużo powietrza i dawkowanie zwiększa ?? ? czy jest to naprawialne we własnym zakresie ?? i czy to ustrojstwo wewnątrz przepływki powinno chodzić ??

    pozdrawiam
    kolego ja właśnie taki temat przerobiłem ostatnio w mojej e34 rozłożyłem przepływkę, która niby jest nierozbieralna, wyprostowałem klapkę za pomocą małego młoteczka. Musiałem też użyć pilnika i delikatnie spiłować krawędź klapki bo mi w pewnym zakresie obcierała o ściankę. po tym jeszcze zabieg czyszczenia i autko jak prawie jak nowe. W każdym bądź razie jeszcze przez jakiś czas czarne spaliny miałem ale to dlatego że się tego nazbierało w układzie u musiało się to wydmuchać. Teraz już wszystko w porządku. Mam nadzieję że coś Ci pomogłem. pozdrawiam
    Zapomniałbym jeżeli klapka obciera ci o dolną powierzchnię przepływki to musisz ją zeszlifować delikatnie papierem ściernym
    Ostatnio edytowane przez Pavlo_83 ; 07-07-2011 o 10:01

    =// Bardzo Modny Wózek \\=

  8. #8
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Predewszystkim wystrzał nie jest zawsze wadą instalacji gazowej do wystrzałów dochodzi również przez wady w elektryce. W poprzedniej E32 tak miałem troche roboty przy tym będziesz miał jeżeli nie masz chęci to wyłoż 350 na sprawną przepływkę pozdro.

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    jeśli po prostowaniu klapki nie pracuje motorek poprawnie to musisz odkleić tę czarną plastikową przykrywke z przepływki i wyregulować ją.

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,307
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    jesli chodzi o ten czarny dym to na wolnych też masz??daj gazu do oporu najlepiej na pb jak bedzie mocno kopcić to pewnie coś niedobrego z silnikiem,układ wn dobrze ustawiona instalacja lpg i nie ma prawa szczelać ale to dymienie mnie niepokoi oleju ci nie bierze?? przepływke można rozebrac w mak i kazdy element wymienic:)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •