Cytat Zamieszczone przez zawiś Zobacz posta
hmmm...

przeplywomierz nie pada sam z siebie - chyba ze latales bez filtra powietrza albo byl do (_|_) filtr (stozek, wkladka sportowa?), bo nie dopuszczam tutaj uszkodzenia przez instalacje gazowa - to nie junkers 1 lub 2 gen ktory potrafi zrobic BUM w kolektorze i poslac przeplywke do piachu
fakt, że filtr powietrza był dość mocno zasyfiony ale żadnych innych patentów nie stosowałem; ponieważ ASC pokazywało się przy wyższej temperaturza to pomyślałem, że jest to kwestia styków - w wyższej temperaturze opór wzrasta i efekt - wiadomo

Cytat Zamieszczone przez zawiś Zobacz posta
uwazam ze przeplywomierz masz w porzadku - a te zmiany po przekladkach przeplywek z innych aut, tudziez silnikow moga byc spowodowane tym co ponizej:
Tutaj jedna wątpliwość - mój przepływomierz wywoływał błąd ASC, te zamieniane i ten nowy nie - czy to nie wskazuje jednak na wadliwy przepływomierz? Do tego jeden z tych podmienianych spowodował pracę silnika jak przed awarią - czy to nie potwierdzenie?

Cytat Zamieszczone przez zawiś Zobacz posta
powietrze wlatuje przez przeplywke, przeplywka papla sterownikowi ze X powietrza zostało wciągniętego, powietrze leci dalej i spotyka się z przepustnicą ASC - i moze byc tutaj problem - sprawdz stan linki czy czasem nie zaciela sie - moze klapa przepustnicy jest przymknieta? lewe powietrze za przeplywka przy przepustnicy ASC? - stad moze zbierac bledy na sondach - ilosc wlatujacego ma sie nijak do wylatującego? (piszę to w bardziej ogolnikowy sposob aby zobrazowac mniej/wiecej na czym polega zasada dzialania - przeliczniki liczbowe zapewne sa inne)
Tylko czy w takim przypadku ASC nie powinno się świecić cały czas?

Cytat Zamieszczone przez zawiś Zobacz posta
kolejna sprawa - wszystkie wymienione elementy podlaczane sa z wiązki za pomocą konektorów nad listwa wtryskowa - proponuję sprawdzić stan izolacji okablowania czy czasami podczas montażu LPG nie zostalo cos naruszone...
No i tutaj się zgodzę - moje pierwsze podejrzenie padło właśnie na jakiś kablowy problem - ale gdyby to było przyczyną powinien silnik nadal świrować niezależnie od tego jaki przepływomierz wstawiłem?


Cytat Zamieszczone przez zawiś Zobacz posta
sorry za skladnie ale chodze do tylu i ciezko zebrac mysli
spoko, dzięki za pomoc