-
Zaawansowany Użytkownik
hmmm...
przeplywomierz nie pada sam z siebie - chyba ze latales bez filtra powietrza albo byl do (_|_) filtr (stozek, wkladka sportowa?), bo nie dopuszczam tutaj uszkodzenia przez instalacje gazowa - to nie junkers 1 lub 2 gen ktory potrafi zrobic BUM w kolektorze i poslac przeplywke do piachu
uwazam ze przeplywomierz masz w porzadku - a te zmiany po przekladkach przeplywek z innych aut, tudziez silnikow moga byc spowodowane tym co ponizej:
czyli ...
na moje rozumowanie wezmy sobie wszystkie elementy ktore daja sie we znaki:
nie wiem jak w przypadku m62 - bazuję na m60
ASC + Przepływomierz + Sondy : związek z powietrzem...
czyli...
powietrze wlatuje przez przeplywke, przeplywka papla sterownikowi ze X powietrza zostało wciągniętego, powietrze leci dalej i spotyka się z przepustnicą ASC - i moze byc tutaj problem - sprawdz stan linki czy czasem nie zaciela sie - moze klapa przepustnicy jest przymknieta? lewe powietrze za przeplywka przy przepustnicy ASC? - stad moze zbierac bledy na sondach - ilosc wlatujacego ma sie nijak do wylatującego? (piszę to w bardziej ogolnikowy sposob aby zobrazowac mniej/wiecej na czym polega zasada dzialania - przeliczniki liczbowe zapewne sa inne)
kolejna sprawa - wszystkie wymienione elementy podlaczane sa z wiązki za pomocą konektorów nad listwa wtryskowa - proponuję sprawdzić stan izolacji okablowania czy czasami podczas montażu LPG nie zostalo cos naruszone...
proponuję zakupić jakis środek do sprawdzania niesczelności - nie pamietam - ale nie jest to drogie - ponoc latwopalne
sorry za skladnie ale chodze do tylu i ciezko zebrac mysli
pozdro,
doktor Zawiś
Ostatnio edytowane przez zawiś ; 27-06-2011 o 12:22
Powód: bo sie nie wyspalem i chodze do tylu
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum