Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Emulator zmieniarki z DSP w e39

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2
    BMW
    e39
    Skąd
    Toruń

    Emulator zmieniarki z DSP w e39

    Witam,

    Moje autko to BMW e39 z systemem TOP HIFI i DSP, małą navi. Rok 2000/06 sedan. W związku z tym, że padła mi już druga zmieniarka, postanowiłem kupić emulator zmieniarki ( dokładnie ten model http://www.connects2.co.uk/Instructions/USB_OEM.pdf ) . Po podłączeniu uzyskuje możliwość czytania nazw piosenek, mogę zmieniać utwory z kierownicy, przemieszczać się między folderami ( wirtualnymi płytami CD ) czyli komunikacja jest okej, gorzej z dźwiękiem bo go nie ma. Jestem zielony w temacie i domyślam się, że chrzani coś DSP. Mój kolega ma taki sam model w e46 i wszystko śmiga bez zarzutu, z tym, że nie ma DSP. Znalazłem post kolegi cursor`a o DSP, z którego wynika, że jest możliwość podpięcia tego http://7er.pl/showthread.php/14612-Z...o-mo%C5%BCliwe ale nie mam pojęcia w jaki sposób można to połączyć. Może mieliście podobne problemy i jakieś możliwości rozwiązania ich? :D

  2. #2
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,240
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    W aucie o którym pisałem, DSP jest dokładane. Mimo, że klucz ZCS jest zmieniony to dźwięk z cd nadal idzie po analogu(poprzez radio)
    W twoim przypadku dźwięk idzie drogą cyfrową. Szczerze mówiąc nie wiem czy da się programowo to zmienić. Teoretycznie tak, skoro we wspomnianym e39 tak to działa. Ale co i jak dokładnie to nie wiem.
    Jakbyś miał możliwość odczytać z plisku FSW_PSW z NCS'a dla DSP i radia to mógłbym porównać jakie są różnice
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford