Pokaż wyniki od 1 do 10 z 62

Wątek: Brak komunikacji z autem (INPA, CARSOFT)

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    89
    BMW
    e38 730i " angol 740
    Skąd
    ie
    Cytat Zamieszczone przez seban123 Zobacz posta
    Któryś moduł musiał się wysypać lub został zalany. Do dojścia co jest problemem potrzebny jest miernik z możliwością mierzenia napięcia.
    Test 1.
    Pomiar napięcia między pinem 14 a 19. Czerwony do 14 a czarny do 19.
    Test 2.
    Pomiar między 16 a 19.
    Test 3.
    Między 14 a masą np z silnika lub kielicha.
    Test 4.
    Pomiar napięcia między 19 a 20 na włączonym zapłonie.
    Jak jest mniej jak 8v to komunikacji nie będzie i jak będzie równe z napięciem akumulatora też komunikacji nie będzie. Jak będzie około 11v to jest ok.
    Pin 20 w gnieździe diagnostycznym to linia komunikacyjna. Jak będzie napięcie inne niż 11 na zapłonie to zostaje ci nic innego jak odpinanie wszystkich modułów podpiętych do tej linii i obserwowanie zmian napięcia. Ciężki temat ale do zrobienia. Polecam zaczęcie od modułów z największym ryzykiem zalania, skorodowania. Warto też odpiąć licznik. Wszystko robi się na wpiętym mierniku w gniazdo i włączonym zapłonie.
    Pomierz napięcia i napisz jakie są.
    Wszystko to na właczonym zapłonie i czy wszystkie wartości na pinach mają wynosić około 11v?


    Pomierzyłem i oto wartości (na włączonym zapłonie)
    miedzy pinami
    14 a 19 > 12.03v
    16 a 19 > 11.99v
    14 a masa > 12v
    19 a 20 > 8.33v
    Ostatnio edytowane przez Mejo ; 15-11-2011 o 16:14

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •