Strona 18 z 20 PierwszyPierwszy ... 81617181920 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 191

Wątek: Koszty utrzymania E38.

  1. #171
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    - 3 cewki nowe Bosha koszt 230 zł za jedną
    - nowe tarcze na przód + klocki koszt 700 zł
    - klocki tył 100 zł
    - nowe zawieszenie przednie wszystkie wahacze , drążki kierownicze, stabilizatory koszt 2000
    - zawieszenie tylne 1 wahacz 200 zł
    - wymiana odmy w ASO 500 zł
    - naprawa kontroli trakcji koszt 1200
    - 4 tys za remont silnika ( 2000 tys za uszczelniacze, pierścienie komplet uszczelek, planowanie głowic + płyny, robocizna 1.5 tys.
    - amortyzatory tył+ odboje - 300 zł
    - amortyzatory przód+ odboje - 680 zł
    - strumienica -200 zł
    - ringi - 150 zł
    - termostat - 100 zł
    - panel klimatronica - 140 zł
    - panel radia - 130
    - slizgi - 1000 zł
    - akumulator Bosch S5- 450
    - wymiana oleju w ASB - 250 zł olej + 106 filtr z uszczelką - 356 zł
    - wymiana uszczelki zimmering 180 zł

    Kupiłem tanio a musiałem sporo zainwestować :)

  2. #172
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    gdyby ktos narzekał że W38 jednak jest drogie w utrzymaniu to niech poczyta, na dole sa ceny http://vwszrot.pl/

  3. #173
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    55
    BMW
    Brak
    Skąd
    Poznan
    Niech mi ktos powie czy 2,8 R6 jest na Vanosie?

  4. #174
    Zaawansowany Użytkownik Awatar matraks
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    522
    BMW
    2011 BMW 328i xDrive e92, 2007 Mitsubishi Endeavor
    Skąd
    Chicago/Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez J-B Zobacz posta
    gdyby ktos narzekał że W38 jednak jest drogie w utrzymaniu to niech poczyta, na dole sa ceny http://vwszrot.pl/
    J-B nie ma sie czemu dziwic. Polacy i tak beda kupowac VW z TDI bo malo pala i sa bezawaryjne... Zadnemu "milosnikowi" diesli nie przemowisz do rozsadku, oni i tak wiedza lepiej. Tylko, ze pozniej placz i lament po forach, ze ich niezniszcalny dieselek sie posypal na amen.

  5. #175
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Cytat Zamieszczone przez 728i Zobacz posta
    Niech mi ktos powie czy 2,8 R6 jest na Vanosie?
    ma vanosa,(widać po takiej puszce z przodu w miejscu wałka rozrządu) ale naprawa ogranicza się zwykle do wymiany uszczelniaczy za "parę zł"
    M52 ma pojedynczy vanos, a M52TU -podwójny
    Ostatnio edytowane przez Bartos ; 13-09-2011 o 07:03

  6. #176
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    55
    BMW
    Brak
    Skąd
    Poznan
    A do kiedy byly produkowane M52 ? A od kiedy byly M52TU ?.
    A jak sie zepsuje vanos na amen to ile wymiana ?

  7. #177
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    Wydaje mi się, że M52 był produkowany od 1994, natomiast M52TU od 1998 roku.
    Gra muzyka

  8. #178
    Zaawansowany Użytkownik Awatar szajboos
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    582
    BMW
    e38 730d i Peugeot 806 2.0 HDi
    Skąd
    Brudne Południe - SRC
    Cytat Zamieszczone przez matraks Zobacz posta
    Zadnemu "milosnikowi" diesli nie przemowisz do rozsadku, oni i tak wiedza lepiej. Tylko, ze pozniej placz i lament po forach, ze ich niezniszcalny dieselek sie posypal na amen.
    A co złego widzisz w dieslach?? Największym wrogiem diesla jest użytkownik-debil. Lać dobry olej, dobrą rope, wymieniać filtry i jeździć.

    Moja 730d ostatnio zaliczyła wyjazd w Alpy, 3000km, kierowcą był mój brat który rzadko używa pośredniego położenia pedału gazu i spalanie wyszło ok. 8l. W środku 4 osoby, bagaż, koła 18" 235/50 i 255/45.

    Idąc dalej można powiedzieć coś na temat 4.4 TU. Wymiana Vanosów to koszta ok. 7000PLN albo i więcej. Za tą kasę mam zrobioną turbinę, wtryski i jeszcze zostanie na sporo ropy ;) Więc co kto lubi. Ty masz benzynę za niewielką kasę. Ja tu gdzie mieszkam nie mam dostępu do LPG. Więc zostaje diesel. I przez 40 000 km nie miałem typowo "dieslowych" problemów z 7er

  9. #179
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    55
    BMW
    Brak
    Skąd
    Poznan
    Czyli wymiana vanosow w 2,8 produkowanym po 98 roku to koszt 7 tys ? Za to kupie nowy silnik do samochodu.
    Jak nie kupic e38 z zajechanymi vanosami ? Co nalezy zrobic, zeby tego uniknac - wymiany.

  10. #180
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    w 2,8 sadze że w 600zł z częściami się zmieścisz, uszczelki i takie tam, w m62 części do vanosa to koszt ok 3tyś z olejem itp, (jest o tym na początku wątku)
    Ostatnio edytowane przez Bartos ; 13-09-2011 o 19:13

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •