Strona 9 z 20 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 191

Wątek: Koszty utrzymania E38.

  1. #81
    Zaawansowany Użytkownik Awatar e4r5t
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    395
    BMW
    e38 3.0 v8 aut.
    Skąd
    wrocław
    czy się wystraszyłem?? po prostu nie chcę wydawać kasy na naprawę samochodu, chcę auto mało awaryjne i tyle:) na chwilę obecną nie mogę sobie pozwolić na naprawy samochodu. Co do puga to 3.0 v6 pali 13 gazu i do setki ma 7.5sekundy, a tyle to ma e38 3.5 lub 4.0 :D wiadomo 7 większa,cięższa musi spalić więcej i mieć moc, żeby to uciągnąć:D na chwilę obecną zostanę dalej przy swojej c klasie:) jak mam kupić coś za małe pieniądze i później ładować kasę to wolę poczekać i uzbierać coś:) a narazie pozostaję mi 1.5t 75km i 18 do setki:D

  2. #82
    Zaawansowany Użytkownik Awatar szajboos
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    582
    BMW
    e38 730d i Peugeot 806 2.0 HDi
    Skąd
    Brudne Południe - SRC
    Cytat Zamieszczone przez brunoz Zobacz posta
    Jeszcze kogoś tu poniesie. Zlinczuje, przebije koło czy zarysuje gwoździem..
    Zapraszam ;)


    Co do przedziału cenowego to np. W140. Starszy, ale pod względem komfortu niszczy e38 które w krótkiej wersji jest ciasne. Mam 1,85 wzrostu i 95kg, brat ma 188 i 112kg i jak ma siąść za mną dostaje drgawek. A nie rozsiadam się jakoś specjalnie. Powiecie że można longa kupić. Można, ale jak mam kupić benzynę to jest 50 innych aut ktore wolałbym kupić zamiast e38 które rewelacją nie jest niestety. Przez to moje chyba niedługo pójdzie do ludzi, bo wkurza mnie wkładanie co chwila kasy w coś co okazuje się (czytając fora polskie i zagraniczne) standardowym problemem tego modelu. Zbyt dużo tego jak na tak sztampowe auto

  3. #83
    Zaawansowany Użytkownik Awatar e4r5t
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    395
    BMW
    e38 3.0 v8 aut.
    Skąd
    wrocław
    ja mam 186cm 85kg:D i w c klasie mam miejsce duuuużo:D ale jak uzbieram grosza to kupuje- e39 z silnikiem 2.3 lub troszkę większym, ewentualnie w210:)

  4. #84
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    2
    BMW
    E38 w fazie poszukiwań
    Skąd
    Poznań
    Ja nie polecam Puga. Znam z 3 osoby które co chwile coś naprawiają w swoich autach i co róż nowe usterki wychodzą. Najgorsza zawiecha i elektronika.
    A druga sprawa z tego co widziałem i rozmawiałem z kilkoma osobami to części do E38 są w cenach do przełknięcia. I jakoś nie chce mi się wierzyć że wszyscy wkładają oryginalne części :)
    Jakby tak było nie produkowali by takie gamy zamienników choć na pewno niektórych firm trzeba się wystrzegać.

  5. #85
    Zaawansowany Użytkownik Awatar matraks
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    522
    BMW
    2011 BMW 328i xDrive e92, 2007 Mitsubishi Endeavor
    Skąd
    Chicago/Bydgoszcz
    Tez uwazam, ze e38 komfortem nie rozpieszcza, szczegolnie w porownaniu z S-klasa. Ale jesli chodzi o przyjemnosc z jazdy i czucie drogi to malo jaki samochod w tej klasie moze sie mu rownac. Jesli mialbym wybierac samochod pod wzgledem komfortu to bralbym Lancie :) Moj tata ma Kappe z 96 roku i jazda tym autkiem to czysta poezja! Uwielbiam kazdy model Lanci a w szczegolnosci Thesis... Cudowny krazownik. Szkoda, ze w Stanach ich nie ma :( Tata swoja Kappe ma juz 6 lat i nawet nie chce slyszec o zmianie na inny ;)

  6. #86
    Zaawansowany Użytkownik Awatar e4r5t
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    395
    BMW
    e38 3.0 v8 aut.
    Skąd
    wrocław
    no to w końcu jak jest z częściami do tego e38??:) wiadomo, że nie będę kupował oryginalnych, tylko zamienniki:) do puga czy e39 też bym kupował zamienniki.

  7. #87
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Kolego jeśli tak strasznie liczysz koszty co zauważyłem w tym temacie to odpuść sobie silnik typu 3.0 v6, 3.0 v8, 3,5 v8 i ogólnie duże silniki, kup sobie 2.0 i nie będziesz musiał liczyć kalkulować itp. E38 to nie jest wbrew pozorom tanie auto w utrzymaniu nawet gdy za bardzo się nie psuje. Koszta podstawowych rzeczy w przypadku 4,4 : filtr powietrza 60 zl, paliwa 250 zł, olej 350 , filtr oleju 50 zł, filtry klimy 150 zł, itd itp stówki lecą.....
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  8. #88
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Jak do każdego auta zamienniki dzielą się na te stricte chińskie i te wyprodukowane w Chinach. Różnica? 20zł vs. 100zł za tą samą część. :D

  9. #89
    Zaawansowany Użytkownik Awatar e4r5t
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    395
    BMW
    e38 3.0 v8 aut.
    Skąd
    wrocław
    bitek-bitek, no te ceny co podałeś są ok, wiadomo to się wymienia co rok, więc na takie coś mogę sobie pozwolić:)

  10. #90
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Nie wiem czy zauważyliście, ale 406 coupe, 7er, omega, astra czy małe Lancie to auta zupełnie z różnych segmentów i o różnych przeznaczeniach.
    W założeniu, jeśli stać Cię na limuzynę to stać Cię też na adekwatny serwis do niej. W przypadku Rolls Royce, Lambo czy Ferrari serwis kosztuje po 20 tyś za głupią wymianę oleju, a są ludzie, którzy bez szemrania płacą.

    To, że E38 jest już starszym modelem i przez to tanim w zakupie (w porównaniu z aktualnym), nie oznacza wcale, że serwisowanie takiego auta tak samo staniało. Bo gdyby tak było, to mielibyśmy np. wymianę uszczelki pod głowicą za 10 zł, a regeneracja klawiatur za 15 zł. A tak nie jest.

    Poza tym, auta, które jeżdżą nierzadko szybko (wynika to z innego wątka, gdzie koledzy licytują się, kto jakie auto swoim 7er i w ile sekund wyprzedza), mają po 300tkm za sobą, po 15 lat ciężkich butów, kilka lat polskich dróg i niewiadomą ilość szybkich i nie zawsze fachowych napraw poprzednich lub nawet aktualnych ich właścicieli.. Zatem biorąc to wszystko pod uwagę, uważam, że te auta nie są jakoś szczególnie awaryjne.

    Żeby dokładnie zmierzyć awaryjność E38 na tle konkurencji, należałoby testowe egzemplarze traktować tak samo, stosować tej samej klasy części naprawcze i dopiero po takich kilkuletnich testach wysnuć na tej podstawie wnioski.
    Nein! Mein Schnitzel!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •