Strona 3 z 20 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 191

Wątek: Koszty utrzymania E38.

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    a ja od lutego 8k na paliwo wydalem:P i tez od lutego wsadzilem okolo 3k :P to prosty rachunek:P ale robilem bo chcialem a nie musialem:P

  2. #22
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    55
    BMW
    Brak
    Skąd
    Poznan
    wiesz ja paliwo pomijam oczywiscie, to sa pieniadze na naprawy. No ja tez bede chcial wymienic rzeczy, ktore padaja za nim padna :). Przebieg raczej nie bedzie duzy, bo jakies 400 km miesiecznie

  3. #23
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    49
    BMW
    e38
    Skąd
    Wawa
    e38 to nie jest auto które powinno czekać jak nazbiera się kasę na eksploatację. Przez takie podejście większość tych aut wygląda jak złom. Ja kupiłem auto w perfekcyjnym stanie i półtora roku eksploatacji kosztowało mnie około 10tyś zł, nie licząc ubezpieczenia, benzyny i opon:). Oczywiście- oszczędzać można na wszystkim, ale jeżeli już ktoś musi to robić to niech wybierze inne auto a nie e38:) . Jestem dosyć konserwatywny- ale jeżeli ktoś kupuje auto klasy premium i pyta o koszty to znaczy że może się przeliczyć. Jak powiedział mój znajomy, wielki miłośnik youngtimerów- to nie sa auta dla facetów którzy nerwowo przeszukują kieszenie pod dystrybutorem.


    Pozdrawiam

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Cytat Zamieszczone przez Iwansky Zobacz posta
    e38 to nie jest auto które powinno czekać jak nazbiera się kasę na eksploatację. Przez takie podejście większość tych aut wygląda jak złom. Ja kupiłem auto w perfekcyjnym stanie i półtora roku eksploatacji kosztowało mnie około 10tyś zł, nie licząc ubezpieczenia, benzyny i opon:). Oczywiście- oszczędzać można na wszystkim, ale jeżeli już ktoś musi to robić to niech wybierze inne auto a nie e38:) . Jestem dosyć konserwatywny- ale jeżeli ktoś kupuje auto klasy premium i pyta o koszty to znaczy że może się przeliczyć. Jak powiedział mój znajomy, wielki miłośnik youngtimerów- to nie sa auta dla facetów którzy nerwowo przeszukują kieszenie pod dystrybutorem.



    Pozdrawiam
    Święte słowa ogólnie na ślicznotke jaka jest e38 wydaje sie wiecej niż na dziewczyny i jak to sieę mówi ja tego nie żałuje bo się odwdzięcza bezawaryjnością. Ale każdy ma swoje zdanie wolą żeby auto stało albo jeździło na wybitych tulejach albo jak ostatnio widziałem jak kopciły jak smoluchy.
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 26-06-2011 o 16:23
    Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    249
    BMW
    728
    Skąd
    Ostrołęka
    Cytat Zamieszczone przez LeSiO Zobacz posta
    4 tys przez 2 lata? i w tym sa elektrozawory opony naprawy zawieszenia itd? ja dobrze czytam? ja za same opony dalem wiecej a np elektrozawory to koszt 1300zl, ktore tez wymienilem.a gdzie zawieszenie oleje itd?

    Wszystko zalezy od podejscia do auta. Jednie kupuja uzywane auto ipotem wszystko do niego pakuja uzywane i ono jedzie. A inni jak cos robia to robia ta dobrze. Ja mam swoja 7 ponad poltora roku i juz peklo 35tys zl w inwestycjach. Oczywiscie gdybym chcial to wymienil bym tylko olej i dalej jezdil.
    Kolego elektrozawory dałem około 200 i latają tak samo jak można kupić po regeneracji ale jak ty wolałeś wyje,......... 1300 to twoja sprawa z używanych były tylko one i opony 2 letnie wiec nie wiem czy dobrze trafiłeś z tym twoim stwierdzeniem

    A co do 2.8 to dobre R6 będzie lepsze niż trefne 3.0 V8 patrząc po filmikach kręconych z czasami V8 3.0 to połowa jest wolniejsza od mojego 2.8 tak na marginesie więc grunt by było dobre 7
    Ostatnio edytowane przez Derreg ; 26-06-2011 o 16:11
    728i

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    136
    BMW
    s280 w140
    Skąd
    UK
    Ja dodam od siebie, że koszty utrzymania E38 ( serwis ) nie są większe od VW Polo 1,4 TDI
    którym obecnie śmigam. Mam też E46 320d i rownież VW bije na głowę cenowo markę BMW.
    Nadrabiam spalaniem bo polówka pali śmieszne 5-6 litrów w mieście ale przyjemności z jazdy nie ma:).
    Tak więc dziwie się Narodowi Polskiemu czemu jeżdżą VW? Jakieś chore stereotypy ludzie maja w głowach.

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik Awatar matraks
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    522
    BMW
    2011 BMW 328i xDrive e92, 2007 Mitsubishi Endeavor
    Skąd
    Chicago/Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez drakula24 Zobacz posta
    Ja dodam od siebie, że koszty utrzymania E38 ( serwis ) nie są większe od VW Polo 1,4 TDI
    którym obecnie śmigam. Mam też E46 320d i rownież VW bije na głowę cenowo markę BMW.
    Nadrabiam spalaniem bo polówka pali śmieszne 5-6 litrów w mieście ale przyjemności z jazdy nie ma:).
    Tak więc dziwie się Narodowi Polskiemu czemu jeżdżą VW? Jakieś chore stereotypy ludzie maja w głowach.
    Bo jak maly i do tego z dieslem to na pewno bedzie tani w utrzymaniu. Tak wlasnie mysli wiekszosc ludzi.

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Acerbus
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    182
    BMW
    E38 735iA 1999 SHADOW LINE
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez matraks Zobacz posta
    Bo jak mały i do tego z dieslem to na pewno będzie tani w utrzymaniu. Tak wlasnie mysli wiekszosc ludzi.
    podzielam zdanie. dodatkowo marka vw która uchodzi u nas za wyznacznik dobrego statusu (mówię o nowszych) oraz niezawodnego auta.

    co do kosztów. to obecnie jestem po wymianie oleju z filtrami oleju, powietrza i paliwa i szczerze powiedziawszy jestem pozytywnie zaskoczony.
    łącznie kosztowało mnie to 520zł. nie jest to zabójcza wartość przy tej klasie pojazdu.
    czeka mnie jeszcze do wsadzenia jakieś 2,5tys w czujniki abs, tarcze przód, podpora wału, łącznik stabilizatora, jakieś tuleje, no może 3tys.
    do tego dochodzą klepiące vanosy które mam zamiar zrobić na jesień (chyba ze wcześniej się rozsypią...tfffuuuu :D )
    zależy oczywiście na jaki egzemplarz się trafi. ja wiedziałem co kupowałem i wiedziałem na samym starcie że bede te koszty ponosił zeby doprowadzić auto do perfekcyjnego stanu technicznego.
    ratuje mnie drugie auto Nissan Primera 2.0 (mój mały poczciwy ścigacz :D )

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    jaki jest orientacyjny koszt części i naprawy vanosa? czy na prawdę tak jak mówią ok 10tyś zł :(

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Acerbus
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    182
    BMW
    E38 735iA 1999 SHADOW LINE
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez J-B Zobacz posta
    jaki jest orientacyjny koszt części i naprawy vanosa? czy na prawdę tak jak mówią ok 10tyś zł :(
    10k to raczej w ASO.
    mnie wyjdzie jakoś 3-3,5k za części,olej filtry
    póki silnik ma krzepę i vanosy jeszcze chodzą to tego tematu nie tykam, leje dobry olej i śmigam :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •