Strona 19 z 20 PierwszyPierwszy ... 917181920 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 191

Wątek: Koszty utrzymania E38.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    55
    BMW
    Brak
    Skąd
    Poznan
    Czyli wymiana vanosow w 2,8 produkowanym po 98 roku to koszt 7 tys ? Za to kupie nowy silnik do samochodu.
    Jak nie kupic e38 z zajechanymi vanosami ? Co nalezy zrobic, zeby tego uniknac - wymiany.

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    w 2,8 sadze że w 600zł z częściami się zmieścisz, uszczelki i takie tam, w m62 części do vanosa to koszt ok 3tyś z olejem itp, (jest o tym na początku wątku)
    Ostatnio edytowane przez Bartos ; 13-09-2011 o 19:13

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Żeby uniknąć vanosów, kup auto z silnikiem, który ich nie ma. Oszczędność i przydatność ich jest dyskusyjna. Wiem, że może nieco lepiej zbiera się od dołu i ma 20Nm (4,4L) więcej od wersji bez vanosów.

    Bez vanosów były silniki
    M60B40
    M62B44
    M62B35
    ...

    generalnie wszystkie bez TU w nazwie (np. M62TUB44 itp.)
    Nein! Mein Schnitzel!

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar szajboos
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    582
    BMW
    e38 730d i Peugeot 806 2.0 HDi
    Skąd
    Brudne Południe - SRC
    Cytat Zamieszczone przez brunoz Zobacz posta
    Żeby uniknąć vanosów, kup auto z silnikiem, który ich nie ma. Oszczędność i przydatność ich jest dyskusyjna.
    Ja pisałem o kosztach auta po lifcie (bo taką posiadam), a o ile pamiętam to wtedy już tylko z Vanosami.

    Pozatym zależy kto i do czego auta potrzebuje. Ja jak już pisałem nie mam możliwości jeżdżenia na LPG, więc diesel jest dla mnie lepszą opcją. A jego wyższe koszta utrzymania wynikają z zaawansowania konstrukcji (lub jeśli to odwrócić z zacofania konstrukcyjnego benzyn starszych względem t.diesla). Popatrzmy naprzykład na nowe T.beznzyny na bezpośrednim wtrysku (czyli konstrukcyjnie to co diesel miał już 20 lat temu). Za 3-4 latka nagminne będą lamenty na forach że się sypią. Jak choćby "genialne" silniki na bezpośr. wtrysku w e65/66 760i.

    Co do kosztów utrzymania e38 to niestety, ale dla przeciętnego "Kowalskiego" to koszmar. I jest to moje zdanie wynikające z eksploatacji e38 od 2 lat. Nie jestem przesadnym pedantem, ale nie lubię też jak coś nie halo w aucie. Jest, to ma działać jak w książce napisane.

  5. #5
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    Cytat Zamieszczone przez szajboos Zobacz posta

    Co do kosztów utrzymania e38 to niestety, ale dla przeciętnego "Kowalskiego" to koszmar.
    I dzięki Bogu ;D
    Gra muzyka

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Ropniak tylko dla tych co robia ogromne przebiegi . Najlepsze ze ostatnio kupilem zonie prezent w postaci OplaTigry 1.4 z klima i w automacie co sie okazalo pali benzyny 1,5 litra mniej niz moje bmw . No ludzie biorac pod uwage jakosc przemieszczania obydwiema maszynami to bmw wygrywa pod kazdym wzgledem . Oczywiscie czesci sa tansze dla opla.

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    55
    BMW
    Brak
    Skąd
    Poznan
    Czy 3.0 jest na vanosie ?

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    463
    BMW
    BMW 745 I e65 2005r
    Skąd
    Opole
    nie jest 3.5

  9. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    6
    BMW
    E30, E60
    Skąd
    Nysa
    A ja mam pytanie z innej beczki jak porównać do E39.
    Tzn. zawsze chciałem mieć E38 ale trafiło mi się E39 2.8i i jeżdżę już ponad 2 lata i powoli myślę o sprzedaży.
    Czy jeśli bez problemu dałem radę utrzymać E39 to z E38 będzie podobnie, czy jednak E38 to wyższe koszty (oczywiście nie bierzemy pod uwagę spalania bo wiem, że ono wzrośnie zwłaszcza że chcę tylko i wyłącznie E38 z V8 (735i lub 740i))
    ...

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    222
    BMW
    bmw 740
    Skąd
    łódz
    Czym więcej cylindrów-większe koszta.
    Wyższa klasa samochodu-też większe koszta.
    Tak było jest i będzie.
    Chyba, że będziesz umiał zrobić dużo sam przy aucie to wtedy wychodzi duuuużo taniej.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •