Strona 15 z 20 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 191

Wątek: Koszty utrzymania E38.

  1. #141
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Ja jak kupiłem E36 3 lata temu OC + AC = coś ponad 4 tyś (auto wycenili na 10 tyś, kosztowało 15) :) Zwyżka za wiek (+50%) i za marke (chyba +13%) w PZU. Po roku chcieli już ponad 5 tyś więc dopisałem teścia ze zniżkami 50% i zapłaciłem tylko 1500zł.
    Niestety ubezpieczalnie to złodzieje. Przy szkodzie strasznie zaniżają wartości. Liczą tylko 50% wartości części NIE oryginalnych, a na koniec wypłacają kwotę Netto;]
    Sorki za OT.

  2. #142
    Zaawansowany Użytkownik Awatar djbinek
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    137
    BMW
    E38 1998 2,8
    Skąd
    Toruń / Cork
    Blog
    5
    Audi A4 B5 1,9 TDI 1997 rok - 700zł na rok w HDI (mam dopisaną mamę z 60% zniżek)
    BMW E38 2.8 1998 rok - 900zł na rok w PZU (mam dopisaną mamę z 60% zniżek, w HDI policzyli mi 1400zł)
    Citroen Saxo 1.1 1997 rok OC + AC - 500zł (ale to jest na mojego śp. dziadka zarejestrowane)

    P.S. Temat jest ok kosztach utrzymania a nie o ubezpieczniach Taki mały off topic
    http://images39.fotosik.pl/1409/23eb23dcf7ac91cb.jpg
    facebook.com/djbinek
    chomikuj.pl/djbinek

  3. #143
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    <OT mode>

    No to ja teraz dorzucę: u mnie OC za E38: 500 z haczykiem w Liberty na rok. Hmm..
    Za E36 2.0 OC miałem coś około 350

    No i faktycznie ubezpieczalnie jadą w bambuko jak nic.

    </OT mode>
    Nein! Mein Schnitzel!

  4. #144
    Zaawansowany Użytkownik Awatar darkman
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    331
    BMW
    E38
    Skąd
    dolnośląskie
    To wam tylko podpowiem... że w razie czego... (odpukać) jak już się stanie i ktoś rozwali auto, to... khem ;p Prowadzę od kilku lat ze wspólnikiem kancelarię prawną... specjalizujemy się w szkodach osobowych i majątkowych. Za przykład mogę rzucić rozwalone e36. Szkodę wycenili na 1500, finalnie wypłacili 4.500 + 3.500 za uszczerbek na zdrowiu.

    A dobra rada.... nie ważne czy boli czy nie boli... po każdej stłuczce mocniejszej - ostry dyżur i prześwietlenie odcinka szyjnego kręgosłupa. W 90% przypadków występuje spłycenie lordozy szyjnej i skręcenie odcinka szyjnego kręgosłupa - co wiąże się z noszeniem kołnierzyka przez 2-3 tygodnie, ale pozwala uniknąć w przyszłości nieprzyjemności sporych (a że mam przestawione lekko 2 kręgi szyjne... to coś o tym wiem, czasami bez ketonalu/tramalu się nie da). Na zachodzie to standard... Polska standardowo 15 lat za... khem afroamerykanami. Dodatkowy atut noszenia kołnierzyka to oczywiście odszkodowanie z tego tytułu.


    A co do samego ubezpieczenia, to wynosi mnie coś koło 650 pln za cały rok (oc +nw), ac nie pamiętam

  5. #145
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    13
    BMW
    było E-32 730 V8. Będzie E-38
    Skąd
    Półwysep Helski
    Tak jak poprzednicy piszą. Jak kupujesz auto to trzeba się liczyć że wymiana pewnych elementów na początku użytkowania jest sprawą oczywistą. Przykładowo 4 lata temu kupiłem VW Golf TDi. Pojeździłem nim chwilę i szkrzynia do wymiany wraz z napinaczem paska akcesoriów, który kosztował wtedy 500zł - zamiennik. A skrzynia z kołem dwumasowym kosztowała by mnie ok 4 jak nie więcej. Z żona poszliśmy do salonu Renault i wyjechaliśmy Laguną w dieslu. Po 30 tyś pojechaliśmy na przegląd i wymiana oleju (wchodzi tam 8l) wraz z filtrem kabinowym i zostawiłem 1200zł. PO 75 tyś wymieniłemklocki 1200zł. Z ciekawostek to wyło mi łożysko w przednim kole (z mojej wizy bo przywaliłem zimą w krawężnik) to samo łożysko z piastą 1200zł i to czy w salonie czy zamiennik. OC i AC na Renatkę 2800zł ze zniżkami na max. Niektórzy się boją BMW gdyz w Polsce krąży opinia i w dużej mierze osób, którzy gadają głupoty co do cen poszczegulnych części.

  6. #146
    Początkujący Użytkownik Awatar bruner75
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    96
    BMW
    E38 1996r. 730iA LPG Prins VSI
    Skąd
    Biała Podlaska
    Cytat Zamieszczone przez tas23 Zobacz posta
    Koledzy,
    Jestem co prawda nowy, ale forum to śledzę od dość dawna. Nie przypominam sobie (mogłem nie zauważyć), żeby poruszany był temat ubezpieczenia e38. Bo przecież to nie będzie 200 zł:)
    czy możecie podać szacunkową różnicę między ceną za e38, a inne auto którym jeździcie?
    Mi z kalkulatora internetowego wyszło, że w stosunku do Avensisa T22 (pierwsza wersja w dieselu - D4D) za e38 zapłacę 40% więcej za samo OC.
    Jak to wygląda w Waszym przypadku?
    Pzu - 500 pln. za cały rok

  7. #147
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grzechu4don
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    530
    BMW
    E38 na gwincie w 20 calach
    Skąd
    Bydgoszcz
    posiadam 2 auta i tak:
    Audi A4 1.9TDI - 735zł/rok
    BMW 735 - 904zł/rok
    mam 15% zniżek

  8. #148
    Początkujący Użytkownik Awatar bruner75
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    96
    BMW
    E38 1996r. 730iA LPG Prins VSI
    Skąd
    Biała Podlaska
    Cytat Zamieszczone przez e4r5t Zobacz posta
    wymieni mi ktoś jakie części się różnią manual od automatu?? porównam do czego są tańsze i ogólnie jakie ceny:)
    W ten sposób kosztorysu wydatków sobie nie zrobisz. Bo np.bedziesz szukał ile kosztują części do skrzyń biegów, a walną ci np. uszczelki pod głowicami i inne duperele, których może być sporo. Skup się raczej na zadbanym egzemplarzu i nie patrz jaką ma skrzynię czy pojemność.

  9. #149
    Początkujący Użytkownik Awatar hostessa
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    50
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wawa
    750 warszawa 1999r

    Warszawa jazda w ciągu dnia 16,8-18,5 l
    Trasa (Warszawa - zakopane i powrót) 12, 8 - 13,8 (ale dość szybko)

    Korek 23-26

    740 Warszawa róznica minimalna 1-2l

    --------

    Dwie kwestie:
    Jak kupuje się takie auto to proszę zapomnieć o liczeniu "ile wydam na paliwo" itp...
    Mam motor 4,4 i dzis widzę (jeżdząć od czasu 5,4), że popełniłam błąd. Powinam była brać v12 z dwóch powodów na trasie czuć różnicę + deska obszyta skórą :)
    Ostatnio edytowane przez hostessa ; 27-08-2011 o 23:21

  10. #150
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    13
    BMW
    było E-32 730 V8. Będzie E-38
    Skąd
    Półwysep Helski
    A ktoś może kiedyś obliczał jaka jest różnica w spalaniu poszczególnych modeli:
    728, 730, 740. A może inaczej - jaki jest "najlepszy" silnik tzn. stwarzający najmniej problemów, ekonomika itd
    W mojej e32 730 v8 miałem problem z "wahlowaniem" wolnych obrotów. Mechanicy z Wejherowa (nie będę podawał nazwy warsztatu) stwierdzili że najlepszy silnik to 6r

    Trochę nad wyrost napisałem tego posta - jestem nowy i nie skorzystałem z opcji "Szukaj".
    Teraz trochę poczytałem i praktycznie znalazłem odpowiedzi na w/w prze zemnie pytanka.
    Ostatnio edytowane przez Szymko ; 29-08-2011 o 03:16

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •