Łożysko jak padnie to na dobre ale czujnik potrafi czasami nie stykać.

Skup się na czujniku.
Czujnik kąta skręty nie zapali wszystkich kontrolek na raz.

Zwróć uwagę na opis błędu. Czy przerwany obwód czy niewłaściwy sygnał. Można to przetestować sprawdzając jaki jest błąd po zapaleniu się kontrolek a jaki się pojawi po rozpięciu czujnika. W ten sposób można określić czy jest problem z obwodem czy z sygnałem.
Jak błąd na obwód i druciki w sterowniku ok to czujnik prawdopodobnie do wymiany. O ile wiązka sprawdzona. Czujniki najczęściej siadają bo są zgniatane przez korozję. Jak lekko czujnik wychodzi to przeważnie jest ok. Jak ciężko i się urywa to wiadomo że rdza go zgniotła i uszkodziła wewnątrz.

Obwód można sprawdzić dobrym miernikiem ustawionym na test diod. Mierzy się to w kości od abs. Wartość jaka powinna być na mierniku przy sprawnym obwodzie czujnika to 1650mv. Zawsze można porównać odczyty z innych czujników na wzór. Ten test nie daje 100% gwarancji sprawności czujnika tylko obwodu. Czujnik może się mieścić w normie ale może nie dawać sygnału.