Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Problemy z PDC (dziwny objaw) w e38.

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    60
    BMW
    BMW 750I xDrive 2013
    Skąd
    Wieliczka

    Problemy z PDC (dziwny objaw) w e38.

    Problem polega na tym, że przy włączeniu wstecznego lub przyciskiem PDC i cofaniu jest wszystko ok, ale jeśli ten manewr robię przy włączonych światłach mijania to podczas cofania załącza się przedni PDC i cały czas sygnalizuje ciągłym. Wyłączę światła i cofam - jest super - włączę jest d..a Na kompie nie wychodzi żaden błąd, diagnozuje kompem CDIF II, no chyba, że jest za cienki do tak zaawansowanego systemu jak PDC. Czy macie jakieś pomysły gzie szukać problemu?

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar darkman
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    331
    BMW
    E38
    Skąd
    dolnośląskie
    jak Cię to jakoś pocieszy to czasami mam podobnie... aczkolwiek niezależnie od świateł, błędów też nie pokazuje, ostatnio... to zaczęły działać jak po 3 miesiącach czy tam 4 umyłem auto :>

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar phmb
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    184
    BMW
    E38 740d + F02 750Li
    Skąd
    Kamień Pomorski
    A nie masz czasem założonych ringów z przetwornicami? Znam przypadek gdzie właśnie przetwornice od ringów powodowały zakłócenia pracy PDC...

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mała233
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    273
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Grudziądz Cork.ie
    Cytat Zamieszczone przez phmb Zobacz posta
    A nie masz czasem założonych ringów z przetwornicami? Znam przypadek gdzie właśnie przetwornice od ringów powodowały zakłócenia pracy PDC...
    też o tym słyszałam


    CZARNA FURIA..........CZARNA...FURIA..................... .....

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    60
    BMW
    BMW 750I xDrive 2013
    Skąd
    Wieliczka
    Mam założone ringi z przetwornicami, czy to może być powodem?
    Może przetwornice trzeba gdzieś dalej przesunąć, a nie jak teraz są założone przy światłach.

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar phmb
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    184
    BMW
    E38 740d + F02 750Li
    Skąd
    Kamień Pomorski
    Odłącz najpierw przetwornice i zobacz czy to one powodują te zakłócenia... Jeśli to one to trzeba będzie je "odizolować" od reszty autka i położyć w dobrym miejscu...

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Przetwornice możesz zaekranować albo zamknąc w metalowym pudełku, które przewodem lub śrubą połączysz z masą pojazdu.
    W praktyce możesz szczelnie zawinąć w folię aluminiową (od biedy, tą od czekolady) i połączyć przewodem z karoserią (w miejscu gdzie nie ma lakieru).

    Dla doskonałego efektu trzebaby również zaizolować przewody biegnące do ringów.

  8. #8
    Vip Vip Awatar sebobass
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    688
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Miałem ten sam problem i nie udało mi się nic z tym zrobić, w końcu zrezygnowałem z ringów, podobno stare typy przetwornic w metalowych obudowach nie wprowadzały takich zakłóceń w pracy PDC. Alternatywa są ringi LED SMD
    Ostatnio edytowane przez sebobass ; 18-06-2011 o 20:58

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    Witam ja właśnie teraz założyłem ringi i też mam problem z pdc, napewno to one bo już sprawdziłem
    sławomir

  10. #10
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,880
    BMW
    750iL
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    chcesz miec ringi? kup se e39 :-)
    a tak na powaznie to jestem pewien ze te zaklócenia są od ringow

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •