Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy ... 78910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 95

Wątek: Jaka instalacja gazowa do 740

  1. #81
    Vip Vip
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    992
    BMW
    brak
    Skąd
    Kwiatkowice
    Cytat Zamieszczone przez Sobon Zobacz posta
    Panowie a co sądzicie o takiej konfiguracji:
    sterownik Kme diego, reduktor 1x Kme Gold, Wtryski Hana?
    Mam od sierpnia ubiegłego roku dokładnie taką konfigurację z zielonymi wtryskami Hana, założoną za 4000 zł na Wydawniczej w Łodzi do silnika M62TUB44. Od momentu założenia byłem cztery razy na regulacji i jeżdżąc trochę po mieście, trochę na przedmieściach, poniżej 20l/ 100km zejść nie mogę. W trasie ostatnio wyszło 18l/100. Butla 87 litrów (77 gazu wchodzi) starcza w porywach na 350 km licząc przebieg razem z rozgrzewaniem na benzynie (czyli na gazie przejeżdżam tak naprawdę około 310-320 km). Ja jestem z instalacji niezadowolony, bo auto przy mojej jeździe paliło maksymalnie 15-16 litrów benzyny, gazu spala 20-23, do tego ostatnio każdego ranka po odpaleniu silnik na wolnych obrotach trzęsie się (regulacja pomogła na trochę, znów jest to samo). Auto na tej instalacji po ostatniej regulacji jeździło najlepiej, gdy w butli było +/- 20 litrów gazu (bo na takim poziomie paliwa je regulowali), po zatankowaniu do pełna zachowywało się tak, jakby zgubiło gdzieś pół silnika (inna reakcja na gaz, brak redukcji biegu przy naciśnięciu pedału nawet w okolice kick-down'a, muł straszny). Teraz po kilku tankowaniach jest lepiej, dzisiaj nawet tankowałem i jest już można powiedzieć ok, bo reaguje na wciśnięcie pedału gazu znacznie lepiej, ale za to silnik rano, tak jak pisałem wcześniej, nie równo pracuje na benzynie, bo znów zmieniła się mapa wtrysku. W tym tygodniu chcę podjechać na Wydawniczą znowu, tym razem nie po to, żeby znów skończyło się na nic nie dającej regulacji, tylko na dołożenie drugiego reduktora albo na zmianę wtryskiwaczy na takie o mniejszych dyszach, czego się obawiam, bo auto może stracić część mocy już na stałe na gazie. Dużo osób twierdzi, że KME Gold jest o wiele za mało wydajny, chociaż warsztat upiera się, że jest aż nadto wystarczający. A ponoć wydajność reduktora ma spory wpływ na spalanie i o ile mi nie dopala benzyny nigdy jeśli jest gaz, to spala go jednak trochę za dużo. Średnie na komputerze 15,5 litra na 100 km, gazu wychodzi z przebiegu 21/100, co daje 35% więcej. I tutaj zapytam, jak się mają obietnice o wzroście spalania o 10- 15 % do rzeczywistości?
    Ostatnio edytowane przez lukasz740 ; 13-03-2012 o 18:47

  2. #82
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    87
    BMW
    540i E34
    Skąd
    Mroków
    To albo faktycznie coś z ta instalacja, albo fachowiec od gazu marny. Nie chciał bym mieć takich historii. Mi 540 E34 pali teraz 15,5lPb/100 to jakby miała łykać 21 gazu to wole nie zakładać. Straszny mam mętlik w głowie czy gazować w ogóle... Większość gazowników oferuje taką konfiguracje Gold + Hana, różnią się tylko sterownikiem Stag, KME lub Zenit oraz ceną.
    Ostatnio edytowane przez Sobon ; 13-03-2012 o 06:34

  3. #83
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    241
    BMW
    e32 M60B30
    Skąd
    Myszków
    Było już wiele razy omawiane że 1 gold to za mało (u mnie jest na styk). Co do kme to ja mam diego g3 (niestety z waldemarami) ale jeździ. Jak miałem szybsze wtryski to palił max 16 teraz jest max 18. Kme wprowadziło NEVO a diego już jest trochę starszą instalacją. Jakbym miał zakładać to pewnie byłby to stag. Więcej warsztatów go instaluje i łatwiej znaleźć dobrego instalatora, nawet samemu można sobie wystroić jak się ma interfejs.

  4. #84
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    87
    BMW
    540i E34
    Skąd
    Mroków
    No właśnie a wszystkie warsztaty, do których dzwonie, montują jeden Gold i mówią że będzie git. I komu tu wierzyć jak co gazownik to inne ma podejście do tematu gazu.

  5. #85
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Nie wierzcie tym wszystkim debilom (fachurom).

    Kolego bierz STAG300 ISA2 koniecznie 2 reduktory a jeśli HANA to czerwone lub nawet czarne. Jeśli chcesz sprawdzić swojego gaziarza zapytaj gdzie da reduktory i jakimi rurkami puści gaz. Jesli powie że 6mm napluj mu w gebe i szukaj dalej. Jeśli zaproponuje stożki - to samo.

    Jeśli masz staga kupujesz interfejs do staga i wszystko robisz sobie sam.

    Polecam:
    -wejdz na strone producenta hany i dobierz wtryskiwacze do ilosci KM/cylider
    -wejdz na strone AC producenta staga i pobierz instrukcje montazu, obslugi i kalibracji - przeczytaj ją całą (42 strony) zajmie Ci to 3h a zaoszczędzi dziesiatek godzin zmarnowanego czasu , setek zł i kupy nerwów
    -pobierz sobie ze strony producenta AC gas synchro - program do klaibracji i zobacz dla czego kupuje sie staga.

    -zadzwoń do warsztatu firmowego firmy AC i zapytaj o cene zamontowania kompletnej instalacji u nich. Ja tak zrobie nastepnym razem.


    NIE DAJ SIE NAMAWIAC GAZIARZOM NA ICH WYNALAZKI BO ONI NA TYM NAJBARDZIEJ PRZYCINAJĄ!
    Ostatnio edytowane przez Michal750 ; 14-03-2012 o 19:16

  6. #86
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    87
    BMW
    540i E34
    Skąd
    Mroków
    Ok dzięki za wszystkie info na pewno będą pomocne . Pozdrawiam

  7. #87
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    a nie lepiej dołożyć do Prinsa i mieć spokój,Michał wytłumacz dlaczego koniecznie 2 reduktory do V8,widać że opanowanie instalacji to dla Ciebie dziecinnie proste

  8. #88
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,300
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez jędrek Zobacz posta
    Michał wytłumacz dlaczego koniecznie 2 reduktory do V8
    Nie "Michał wytłumacz" tylko polecam opcję "Jędrek poszukaj". Omawiane było to WIELOKROTNIE.

  9. #89
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    opinie są różne MICHAŁ napisał stanowczo 2 reduktory więc zapytałem dlaczego tak sądzi,moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest 1 dobry reduktor tak jak jest w prinsie niż 2 byle jakie

  10. #90
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Jedrek... 2 dobre i 8mm polimer gwarantuja brak problemow z zasilaniem. Po co eksperymentowac hm? Ile kosztuje reduktor do prinsa? Bo 2x Zeta S to 2x 190zl...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •