Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Hana2000 (Green) za duże do 5.4...?

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK

    Prawidłowa regulacja LPG STAG300+ HANA2000 Green

    2x Stag300 ISA2 (300+) 12x Hana2000 Green 2x Zavoli ZETA S; 8mm PCV

    Moja buma po założeniu instalki pali 16-18l w trasie i ok 30l w mieście. Nawet najzagorzalsi przeciwnicy V12 nie wmówią mi że to norma :F Tym bardziej że na benzynie paliła po mieście bez korków średnio 15l



    Pojechałem z tym do gazownika - po paru próbach kalibracji i konsulatci z innym gazownikiem stwierdził że te HAny są za duże do tego silnika (niecałe 30km z cylindra) i dobre byłyby raczej te czerwone lub nawet czarne.

    poparł to argumentem że CZASY WTRYSKU GAZU NIE MOGĄ BYĆ MNIEJSZE NIŻ CZASY WTRYSKU BENZYNY a tak właśnie zaadaptował się sterownik ponieważ wtryskiwacz podaje taką ilość paliwa że zalewa silnik. Efektem tego jest ogromne spalanie i słabo wyczuwalny przyrost mocy przy normalnym przyspieszaniu (choć silnik jest zrywny) tak jakby zwiększał obroty ale nie czuć tego dopóki mu się nie depnie.



    JAKO ROZWIĄZANIE zasugerował założenie dławików średnicy ok 2mm w wężyki ZA WTRYSKIWACZAMI, efekt będzie taki jakby był mniejszy wtryskiwacz.

    Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Jakoś średnio sobie to wyobrażam jak to ma działać, czy między wtryskiwaczem a dławikiem nie zrobi się jakis "zator' co spowoduje muła itd... wątpliwości moje nie są poparte wiedzą techniczną dlatego zwracam się do was drodzy forumowicze :)



    Na koniec fotka z komputera diagnostycznego z czasami wtrysków i krzywą - liczę na komentarze!




    Ostatnio edytowane przez Michal750 ; 05-02-2012 o 21:19

  2. #2
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    To nie ma prawa działać poprawnie. Inne wtryskiwacze mają fabrycznie dysze i jeżdżą. Znajdują się na wyjściu wtryskiwacza.
    Jakie jest ciśnienie ustawione. Jak będzie wysokie to można jeszcze z ciśnienia zejść to czasy się powinny poprawić.
    Oni przy montażu wiedzieli że jest lipa i to wypuścili. Nie ładnie z ich strony. To już nie jest godny uwagi zakład.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    To nie oni montowali, ktoś zj**al ta cala instalacje a oni poprawiają. Założyli mi poprzednią do V8 (Stag300+ Valtek V34 Zavoli ZETA S) i pluje sobie w brode że nie pojechałem do nich ponownie.

    Ciśnienie gdzie, na reduktorach? Mają podobno wyjęte jakieś tam sprężynki co robi ponoć większość instalatorów.

    Nie chodzi o ocenę czy to partyzantka czy nie, ważne czy będzie działać. Bo zawsze można kupić mniejsze HANY Czerwone, te zielone są prawie nowe więc łatwo będzie je sprzedać. Tylko może nie ma potrzeby jeśli da się zrobić to dławikiem.
    Ostatnio edytowane przez Michal750 ; 12-01-2012 o 07:16

  4. #4
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Ja bym spróbował dławikiem. Koszty bardzo małe i łatwość powrotu do oryginału. Jak to nie pomoże to wymiana wtrysków. Każde wtryskiwacze są dławione. Wiele ma wymienne dysze w zależności od zapotrzebowania. Mowa o ciśnieniu reduktorów.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Przed chwilka napisałeś że to nie ma prawa działać poprawnie, nie rozumiem...?

  6. #6
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Na takim ustawieni jak jest. Czyli z za dużymi wtryskiwaczami. Po założeniu dysz powinno się poprawić. Jakie masz ciśnienie ustawione.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Nie mam pojęcia, a jakie powinno być?

  8. #8
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    A to zależy od silnika, reduktora, montera.

    W granicach 1,0-1,2
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Ciśnienie ustawione na 1,2 na obu reduktorach. Przy okazji okazało się że KU**A wstawila mi jednego Zeta S a jeden Zeta N i to z 2010 roku.... i co robić z takimi ludźmi?

    NIGDY nie wpłacajcie zaliczek. NIGDY nie płaćcie przed odbiorem auta. ZAWSZE spisujcie umowę na piśmie.

    ale wracając do tematu:
    Dołożone zwężki 1,8mm (mogłyby być 2mm) i ustawiona mapa ręcznie. Autokalibracja na jednej z instalacji krzyczy że dysze są za duże, chyba na tym na którym jest mniejszy reduktor. Dodam tylko że zasilanie wtryskiwaczy jest z tyłu połączone wspólnym wężem.

    Tak wyglądają czasy wtrysków:

    Ostatnio edytowane przez Michal750 ; 30-01-2012 o 17:34

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar e4r5t
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    395
    BMW
    e38 3.0 v8 aut.
    Skąd
    wrocław
    widzę, że u Ciebie napięcie sond jest bardzo zbliżone u mnie było inaczej, 1 od 2 różniły się i to bardzo(tak mi się wydaje)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •