Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 44

Wątek: Uszczelki pod kolektory ssące 750

  1. #21
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    53
    BMW
    BMW E32 750iL
    Skąd
    Racibórz
    Cytat Zamieszczone przez koNik_N Zobacz posta
    a z czego są wykonane te podstawki pod kolektory? z gumy? jesli tak to naprawiłem kiedyś coś podobnego, mianowicie podstawkę pod wtrysk w VW golfie epoksydą odporną na wysokie temperatury (bodajże do 300 stopni). Długo tak jeździło i nic sie z tym nie działo. Oczywiście maziałem tą epoksydą od zewnątrz i oczywiście musi to porządnie wyschnąć. Wiem że to drut ale może warto spróbować ;-)
    Nie przejdzie takie coś ,,, nie ma szans ich dorobić w garażowych warunkach,,,

    Jedyne co by można zrobić to na silikonie je dać ale czerwony się nie sprawdza,,,, musiał by byś taki bardziej smoilisty i twardszy po zastygnięciu

    Myślę że nadał by się ten do szyb samochodowych jednak nie wiem jak tam jego odporność na temperature
    Trzeba by byo poczytać

    Pozdro

  2. #22
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    53
    BMW
    BMW E32 750iL
    Skąd
    Racibórz
    No i znalazłem
    http://pub.kleimy.pl/karty_sika/sika_tdnf.pdf

    Temperatury od minus -40 do plus +90 to za mało
    Musiało by byćminimum 120 na plusie
    Pozdro
    Ale konsystencje ma odpowiednią

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar koNik_N
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Skąd
    KRK
    ja kleiłem o ile się nie mylę tym: http://technicoll.pl/index2.php?lang...uct.php?id=43#
    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    345
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wałbrzych
    Panowie wiem że temat stary ale może ktoś ma aktualne info ja temat tych uszczelek do m73n ? Może już są gdzieś dostępne zamienniki ? Pamiętam że ktoś pisał, że na jakimś forum angielskim można zamówić zrobione z jakiegoś innego materiału o wiele bardziej wytrzymałego.

  5. #25
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Ale przecież problem uszczelek dotyczy ponoć M70 i M73, a w M73N (poliftowe) jest już jakiś zamek i nie ma tymi uszczelkami problemu. Poczekajmy na ttrola ;)

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    345
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wałbrzych
    ja mam m73n z 2001 r. i problem jest :)

  7. #27
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    problem może być tylko wtedy, kiedy popękały od dużego przebiegu. Chyba, że ktoś Ci założył kiedyś uszczelki sprzed 97 roku. Ja mam uszczelki używki z 97 roku, zdejmowane i zakładane parokrotnie i problemu brak.

    Zrób zdjęcie uszczelek najlepiej.

    Jest sposób, żeby z obu stron podłożyć silikon odpowiednio wycięty, ale nie wiem jak to działa, widziałem patent w necie. Taki silikon też nie jest tani, żeby wytrzymał wysoką różnicę temperatur, wychodziło coś około 200 PLN za metr na pół metra.

    zamienników uszczelek brak.

    Sam to składasz, czy mechanik nie ogarnia tematu? Możesz jeszcze dać dobry Loctite, ale nie czerwony.
    pozdrawiam Bartek

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    345
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wałbrzych
    Przebieg mam 340 tyś km. Samochód stał nie ruszany 3 lata. Sciagane mialem kolektory do nawiercenia lpg. Wydaje mi sie że to może być problem. Przed montażem gazu też na zimnym nie chodizł idealnie ale teraz troche gorzej. Zamówiłem świece i nowe oryginalne przewody. Jak nic się nie poprawi to zostanie zamowić te uszczelki :/

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kociniak08
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    329
    BMW
    e38 750
    Skąd
    Jawor
    Cytat Zamieszczone przez Rafi84 Zobacz posta
    ja mam m73n z 2001 r. i problem jest :)
    Jaki problem dokładnie u Ciebie jest? Mi po montażu lpg po jakiś 10tys km. Stosunkowo niedawno zaczął ujawniać się taki problem. Na zimnym obroty ok 500obr/min (nie faluja) i leciutkie drgania(tragedi nie ma ale trzeba się tym zająć). Także podejrzewam, że uszczelki do wymiany.
    Było BMW e32 750 V12

  10. #30
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    sprawdza się to prosto, wystarczy się oprzeć na kolektorze podczas pracy silnika. Nie powinno być żadnej reakcji silnika.
    pozdrawiam Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •