Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 44

Wątek: Uszczelki pod kolektory ssące 750

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kociniak08
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    329
    BMW
    e38 750
    Skąd
    Jawor
    Ok sprawdze na dniach jak to u mnie wygląda.
    Było BMW e32 750 V12

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    345
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wałbrzych
    a przypadkiem nie powinno być tak że po naciśnięciu jest różnica w działaniu ? U nie jest taki problem, że po odpaleniu auta przez chwile chodzi dobrze. Obroty spadają i po chwili zaczyna bujać buda. Jak się zagrzeje to problemu nie było. Chociaż ostatnio w zimne dni nawet na ciepłym potrafi nim bujać. Kupiłęm nowe świece i kable. Bo tak mi polecił znajomy mechanik, zobaczymy po wymianie.

  3. #33
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Rafi84 Zobacz posta
    a przypadkiem nie powinno być tak że po naciśnięciu jest różnica w działaniu ? U nie jest taki problem, że po odpaleniu auta przez chwile chodzi dobrze. Obroty spadają i po chwili zaczyna bujać buda. Jak się zagrzeje to problemu nie było. Chociaż ostatnio w zimne dni nawet na ciepłym potrafi nim bujać. Kupiłęm nowe świece i kable. Bo tak mi polecił znajomy mechanik, zobaczymy po wymianie.
    Nie kombinuj, tylko sprawdź jak napisałem.
    pozdrawiam Bartek

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Rafi84 Zobacz posta
    a przypadkiem nie powinno być tak że po naciśnięciu jest różnica w działaniu ? U nie jest taki problem, że po odpaleniu auta przez chwile chodzi dobrze. Obroty spadają i po chwili zaczyna bujać buda. Jak się zagrzeje to problemu nie było. Chociaż ostatnio w zimne dni nawet na ciepłym potrafi nim bujać. Kupiłęm nowe świece i kable. Bo tak mi polecił znajomy mechanik, zobaczymy po wymianie.
    Ja miałem identyczne objawy, które pogarszały się - doszło do tego że przy ujemnych temperaturach silnik gasł.

    Po naciśnięciu na kolektory silnik powinien bardziej przerywać lub wręcz chodzić lepiej - zależy gdzie jest nieszczelność. Tylko trzeba się oprzeć naprawdę mocno, całym ciężarem ciała. To najprostszy sposób diagnozy - u mnie tak było. Po wymianie uszczelek na nowe jest idealnie niezależnie od temperatury na zewnątrz i od tego czy się opieramy o kolektor czy nie. Co ciekawe, stare uszczelki wizualnie wyglądały jak nowe.

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    345
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wałbrzych
    Dziś rano sprawdzałem, naciskałem ile sił w rękach i żadnej reakcji. Tak samo na lewej i prawej stronie.

  6. #36
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Rafi84 Zobacz posta
    Dziś rano sprawdzałem, naciskałem ile sił w rękach i żadnej reakcji. Tak samo na lewej i prawej stronie.
    więc to nie uszczelki, czyli nadal się potwierdza, że te po 97 roku trzymają długo I szczelnie.
    pozdrawiam Bartek

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    345
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wałbrzych
    Kolektory zdemontowane i uszczelki w bardzo kiepskim stanie :/ całe spękane. Data produkcji uszczelek 97r. samochód z 2001r.

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kociniak08
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    329
    BMW
    e38 750
    Skąd
    Jawor
    Czyżby zamontowali w Twoim aucie jakiś leżak magazynowy przy produkcji? Lub może poprzedni właściciel musiał wymienić i kupił z przedlifta. Reanimacja czy wymiana na nowe?
    Było BMW e32 750 V12

  9. #39
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    W takim razie ktoś założył używki, bo aż tak na zapas raczej nie produkowali. Wyraźnie wiązało się to najwyżej rok w plecy z produkcją auta. Oczywiście mogę mówić za te przypadki jakie widziałem. Uszczelki z ostatniego wypustu z 97 roku są dobre, sam na takich jeżdżę, ale warunkiem właśnie jest dobry stan gumy, brak spękań. Spękania pojawiają się tylko i wyłącznie od temperatury, czyli wiążą się z dużym przebiegiem. Ja zdejmując swoje z 87 roku, po przebiegu 270 kkm zobaczyłem ładną świeżą gumę. Ale już te po 400 kkm jakie widziałem były popękane.
    pozdrawiam Bartek

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    345
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wałbrzych
    Ciężko powiedzieć, samochód kupiłem z niemiec do 2012 serwisowany, następnie stał 3 lata nie ruszany, może to jest winną. Przebieg potwierdzony w aso na dzień dzisiejszy 340 tyś. Uszczelki do poliftów szły właśnie od 97r. Trochę przygnębiająca jest cena nowych...

    Zastanawiam sie jaka jest data produkcji tych uszczelek jak bym chcial teraz z aso kupic :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •