Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 44

Wątek: Uszczelki pod kolektory ssące 750

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    zamiennikow niema

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    a kolektory są takie same, te uszczelki są wszystkie takie same, potrzeba 4 sztuki.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar F75
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    255
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Gdynia
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez prezE32s Zobacz posta
    a kolektory są takie same, te uszczelki są wszystkie takie same, potrzeba 4 sztuki.
    Ale w katalogu są rozbite na 2 pozycje 10,11 w różnych cenach to chyba nie są takie same? Czy ja czegoś nie kumam?
    moja trzecia córka ... E32 750i.... już zabytek

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Albo mi się coś pomieszało, wiem, że kolektory są takie same napewno, jutro spojrzę w garażu na uszczelki bo mam swoje stare i dam Ci znać

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    kolektory takie same a uszczelki 2X2

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar F75
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    255
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Gdynia
    Blog
    1
    a jednak ;)!!, a jak sprawdzić czy jeszcze trzymają?
    moja trzecia córka ... E32 750i.... już zabytek

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Popsikaj jakimś samostartem lub plakiem, w miejsce gdzie kolektory łączą się z uszczelką, jak zmieni się delikatnie praca silnika, uszczelki do wymiany.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Niestety cena za komplet (4szt.) wynosi ok. 1900zł. Zamienników nie ma. Z używkami nie ma co kombinowac bo dobrych nikt nie sprzedaje, a poza tym dopasowują się do kolektora i te nowe - stare będą i tak nieszczelne. Generalnie pozostaje jedynie zakup nowych. A roboty jest przy tym do 5h. Jeśli robi się to pierwszy raz, to można i dwa dni zmarnowac:)
    Pzdr.
    monster_pl

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar F75
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    255
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Gdynia
    Blog
    1
    Dzięki za info - trzeba sprawdzić czy będzie wydatek Jak coś będzie trzeba kupic nowe:559:
    moja trzecia córka ... E32 750i.... już zabytek

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar koNik_N
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Skąd
    KRK
    a z czego są wykonane te podstawki pod kolektory? z gumy? jesli tak to naprawiłem kiedyś coś podobnego, mianowicie podstawkę pod wtrysk w VW golfie epoksydą odporną na wysokie temperatury (bodajże do 300 stopni). Długo tak jeździło i nic sie z tym nie działo. Oczywiście maziałem tą epoksydą od zewnątrz i oczywiście musi to porządnie wyschnąć. Wiem że to drut ale może warto spróbować ;-)
    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •