-
Początkujący Użytkownik
Nie drążył bym tak gdyby kodowanie było aż takie proste ale wcześniejsza identyczna bateria (zwykły 100Ah) na tych ustawieniach (90Ah AGM) działała ponad 5lat i jeszcze by pochodziła, więc niezły wynik.
Chciałbym to zebrać do kupy, czyli najpierw zmieniam FA na 95AH
Wybieramy profil Expertmode
F2 Chassis
Otwiera się okienko i wybieramy E65
F6 back
F1 VIN/ZCS/FA
F2 Enter FA
Znowu okienko wybieramy E65
Okienko z nr VIN potwierdzamy
W końcu otwiera się okienko Enter FA gdzie dodajemy przez ADD lub usuwamy delete interesujące nas funkcje
Dodajemy wpisując w okienko atribute A090
Usuwamy podświetlając (zaznaczając) B110 (jeśli jest) i wciskając klawisz delete na klawiaturze
Następnie F6 back
F4 process ECU
W okienku wybieramy CAS i klikamy OK
F2 Change job
W okienku wybieramy FA write OK
F3 Execute job
Następnie tu cytat Cursor-a
Warto całość powtórzyć dla modułu LMA
Zmieniając klucz FA na właściwy i kodując moduł PM, nie trzeba nic dodatkowo przestawiać.
Po to zmieniamy klucz FA, żeby domyślnie były właściwe opcje zaznaczone.
Co innego sytuacja gdy zakładamy nietypowy akumulator.
Bodajże 110Ah AGM nie przewdziano, ale w module PM jest osobna opcja typu akumulatora(zwykły czy AGM) oraz osobna dotycząca pojemności, a więc da się ustawić ręcznie 110Ah oraz AGM.
Można to jakoś rozwinąć? co dodać w PM i LMA dla 100 AH?
Co w przypadku gdy przed kodowaniem juz zarejestrowałem nowy aku? Zarejestrować po kodowaniu ponownie?
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum