Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Pływanie tyłu, tylne zawieszenie w e38.

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #5
    Początkujący Użytkownik Awatar bogdanbruzda
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    56
    BMW
    e38
    Skąd
    Trzebinia
    niektórzy twierdzą, że nasze samochody mają bardzo "niesprzyjający" rozstaw szerokości kół; jesteśmy podobno prawie jak tiry i ich koleiny, ale jednak nie całkiem tak samo szerocy; co powoduje że w koleinach będzie nas bez przerwy "układać w przyciasne rowki". Teoretycy twierdzą, że na niskich profilach i większych szerokościach ogumienia może być tylko gorzej :-); może nie ma potrzeby bez przerwy samochodów naprawiać :-).

    Odnośnie geometrii; były pułkownik diagnosta (wcześniej robił zbieżność w czołgach :-)) tłumaczył mi że e38 trzeba robić pod obciążeniem; gdy zobaczyłem ile trylinek napakował do samochodu i butle po gazie do bagażnika, bo mu ciężarków już brakło; to w szoku byłem. koledzy sprawdzą swoich fachowców co wkładają do samochodu przy regulacjach.
    Ostatnio edytowane przez bogdanbruzda ; 07-06-2011 o 21:33 Powód: skleroza

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •