Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: dzwine bujanie tyłu

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    5
    BMW
    728i e38 1999
    Skąd
    POLSKA

    dzwine bujanie tyłu

    Witam dopiero zaczynam zabawę z BMW i w moim nowo zakupionym sprzęcie zauważyłem dziwne zachowanie. mianowicie na wyboistych trasach i nie tylko tył zaczyna pływać na prawo i na lewo. byłem na ścieżce diagnostycznej i nie stwierdzono żadnych luzów a amory działają z identyczną siłą i diagnosta powiedział że są w bardzo dobrej kondycji. czego to może być wina?

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    napewno nie amorki, a to, ze na trzepakach nic nie wykrylo akurat sie nie dziwie:P
    ja bym zmienil tuleje plywajace z tylu, i w sumie wogole wszystko bym zmienil:P

  3. #3
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,433
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Faktycznie mogą to być tuleje pływające

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    ja mam tak samo... na przeglądzie nie wykrywa luzów... a jak podniosę na lewarku tył, to koła się ruszają jak na dole za oponę poruszam (poszarpie)... wnioskując wywalone mam te tuleje i autem jak wieje boczny wiatr nie da się jechać powyżej 120km/h.. jest na forum fotorelacja z wymiany, niebawem będę się do niej stosował..

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    5
    BMW
    728i e38 1999
    Skąd
    POLSKA
    mógł byś mi wysłać tą fotorelacje z wymiany tych tulei? jaka jest cena takiej tulei i ile sztuk potrzeba

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    9
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Gdańsk
    Mam to samo, do wymiany tuleje, plus strzelona jedna sprężyna ale perfidnie prawie nie widać, i parę innych rzeczy dodam , że ani tulejek ani sprężyny ani wywalonych gum na wózku diagnosta ze stacji nie zauważył, a co do amorków to szarpaki można oszukać wystarczy odpowiednio niższe ciśnienie w oponach i już Ci się wynik poprawia, no chyba ,że masz pewność ,że ciśnienie w kapciach było prawidłowe.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •