-
Zaawansowany Użytkownik
każdy pomysł dobry, dzieki
jednakże po zapaleniu "siła ładowania" by spadla a tutaj caly czas ma mniej więcej 14,2 V - nawet w momencie zaswiecenia
dodatkowo sprawdzilem dzisiaj ładowanie przy różnych prędkościach obrotowych i temp. silnika ok 70 stopni C, a mianowicie:
1500 obr/min - 14,14 V
2500 obr/min - 14,16 V
3000 obr/min - 14,16 V
mierzyłem miernikiem jak i sprawdzałem na teście zegarów - dane się pokrywaly ze sobą.
Na palącej się kontrolce przejechałem ponad 700 km ciągłej jazdy.
z tego co zauważyłem nie ma zalezności w stosunku do stylu jazdy, temperatury, itp. Kontrolka w dalszym ciagu raz świeci, raz mruga, raz gaśnie.
Krotko mowiąc HELP!!!
Ostatnio edytowane przez chester ; 13-06-2011 o 20:21
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum