amen :D :D :D
Nieporozumienie te hubrydy, testowali gdzies ostatnio jakiegoś Lexusa i 730d E65 i wyniki mówiły same za siebie... Wogóle nie wiem na jakiej podstawie się wylicza spalanie w takich autach ehh :D :D :D :D Chociażjak bmw wypuści taki napęd i będą fajne osiagi itp to kto wie czy za 10-15 lat nie kupię :) Moze i bym się skusił na LPG w E38 gdy go wyprodukowało bmw a nie Heniu w swoim gaz - warsztacie..Zamieszczone przez pzn735i
Co do serwisowania to niech i to robi Juzek z Bagien oby nie robił fuszerki !!
Ja mialem Golfa III 1.4 i przy takiej jeździe palił tez ponad 10 paliwa którego nie odliczłem, baa na trasie też nie schodził poniżej 10, bo jego prędkośóć max była na pograniczu bezpiecznej jazdy po dużych drogach :) :) heheZamieszczone przez CCENTER
Dodam tylko tyle ze moje "wykastrowane gazem" ;) 4.0i bez problemu objezdza na LPG NIEWYKASTROWANE 4,4i :D i to za polowe ceny, a w momencie gdzie 740D wyciska ostatnie poty ja wrzucam 6-ty bieg :D Co do skaszanionych instalek- coz, niestety ale dosc czesto montazystom instalek niestety tylko wydaje sie ze umia montowac gaz... stad i zrazeni gazem uzytkownicy- niestety dosc duzy odsetek :(
Odnosnie diesli- sa to silniki dopracowane o wysokiej kulturze pracy, moc w porownaniu z innymi markami jest ponadprzecietna jednak w porownaniu do mocnych benzyn nie maja szans...
TDS tez ladnie daje sobie rade w E38- oczywiscie nie jest to rakieta ale mimo wszystko auto szybsze od wiekszosci innych uczestnikow ruchu w PL, czesci i koszty utrzmania niewielkie w porownaniu z nowszymi silnikami dieslowskimi. Podniesienie mocy do poziomu 180-190koni w TDSie tez nie jest problemem ;) Jednak znalezienie egzemplarza w dobrym i zadbanym stanie z przebiegiem ponizej 500tkm baaaardzo trudne. :( Nawet jesli bedzie ponad 500 a autko zadbane i servisowane to mozesz smialo kupowac- napewno jeszcze dluuugo pojezdzi :]
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!
Zgadzam sie z Bossem , nigdy nie wiesz co kupujesz ,ale na 100% jest pewne ,ze jak kupisz zajechane e 38 to najtaniej sie naprawia TDS a ,są do niego wszystkie czesci w normalnej cenie i jazda jest dosyc tania ,ale cos za cos ,osiagi mogly by byc lepsze,mozna tankowac na kazdej stacji i wszystko przepali ,a w 3.0d albo 4.0d juz nie. Moim zdaniem e 38 tds jest to najbardziej oszczędna wersja auta tej klasy oczywiscie proporcjonalnie do ceny zakupu i rocznika .Pozdrawiam