Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567
Pokaż wyniki od 61 do 64 z 64

Wątek: [ pozostale] Jakie E38 wybrać?

  1. #61
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mik735
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    130
    BMW
    735i M62
    Skąd
    lubuskie
    amen :D :D :D

  2. #62
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez pzn735i
    szkoda ze nie ma w e 38 napedu hybrydowego czy wogole jakiegokolwiek innego... to by sie nam tu grup porobilo :D :D :D chlopak chcial sie dowiedziec co wybrac lepiej ale jak wiadomo decyzja nalezy do niego i po tym co zrobi dolaczy do grupy niezadowolonych z ON/LPG/PB lub popierajacych tylko i wylacznie ON/LPG/PB hehehe :D :D :D
    Nieporozumienie te hubrydy, testowali gdzies ostatnio jakiegoś Lexusa i 730d E65 i wyniki mówiły same za siebie... Wogóle nie wiem na jakiej podstawie się wylicza spalanie w takich autach ehh :D :D :D :D Chociażjak bmw wypuści taki napęd i będą fajne osiagi itp to kto wie czy za 10-15 lat nie kupię :) Moze i bym się skusił na LPG w E38 gdy go wyprodukowało bmw a nie Heniu w swoim gaz - warsztacie..

    Co do serwisowania to niech i to robi Juzek z Bagien oby nie robił fuszerki !!

    Cytat Zamieszczone przez CCENTER
    hm... tak właśnie jeżdże, dziecko do przedszkola 2km, potem jakiś bank 2km, gasze i zapalam, więc po mieście w takim systemie za cholere nie zejde do 14l. Ale mi to pasuje, ropa w koszty, Vat odliczam i jest git. hahahaha
    Ja mialem Golfa III 1.4 i przy takiej jeździe palił tez ponad 10 paliwa którego nie odliczłem, baa na trasie też nie schodził poniżej 10, bo jego prędkośóć max była na pograniczu bezpiecznej jazdy po dużych drogach :) :) hehe

  3. #63
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Dodam tylko tyle ze moje "wykastrowane gazem" ;) 4.0i bez problemu objezdza na LPG NIEWYKASTROWANE 4,4i :D i to za polowe ceny, a w momencie gdzie 740D wyciska ostatnie poty ja wrzucam 6-ty bieg :D Co do skaszanionych instalek- coz, niestety ale dosc czesto montazystom instalek niestety tylko wydaje sie ze umia montowac gaz... stad i zrazeni gazem uzytkownicy- niestety dosc duzy odsetek :(
    Odnosnie diesli- sa to silniki dopracowane o wysokiej kulturze pracy, moc w porownaniu z innymi markami jest ponadprzecietna jednak w porownaniu do mocnych benzyn nie maja szans...
    TDS tez ladnie daje sobie rade w E38- oczywiscie nie jest to rakieta ale mimo wszystko auto szybsze od wiekszosci innych uczestnikow ruchu w PL, czesci i koszty utrzmania niewielkie w porownaniu z nowszymi silnikami dieslowskimi. Podniesienie mocy do poziomu 180-190koni w TDSie tez nie jest problemem ;) Jednak znalezienie egzemplarza w dobrym i zadbanym stanie z przebiegiem ponizej 500tkm baaaardzo trudne. :( Nawet jesli bedzie ponad 500 a autko zadbane i servisowane to mozesz smialo kupowac- napewno jeszcze dluuugo pojezdzi :]
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  4. #64
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Zgadzam sie z Bossem , nigdy nie wiesz co kupujesz ,ale na 100% jest pewne ,ze jak kupisz zajechane e 38 to najtaniej sie naprawia TDS a ,są do niego wszystkie czesci w normalnej cenie i jazda jest dosyc tania ,ale cos za cos ,osiagi mogly by byc lepsze,mozna tankowac na kazdej stacji i wszystko przepali ,a w 3.0d albo 4.0d juz nie. Moim zdaniem e 38 tds jest to najbardziej oszczędna wersja auta tej klasy oczywiscie proporcjonalnie do ceny zakupu i rocznika .Pozdrawiam

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •