Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 64

Wątek: [ pozostale] Jakie E38 wybrać?

  1. #51
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez jasko1969
    Cześc Panowie! No to teraz ja się trochę pomądrze... Co do osiągów v8 benzyna (lpg) i diesel. Z dołu diesel nie ma szans ale, ale chwila! W warunkach drogowych, np. autostrada, prędkość 160-180 i dalej przyśpieszenie do ...powiedzmy 220 to nie wiem na pewno ale benzyna v8 miała by problem z dieslem o ile klekot by nie objechał banzyny (lpg). Ciekawe co na to powiecie? Swoją drogą chętnie kiedyś bym taki test przeprowadził. Miałem teraz niedawno taki przypadek na autostradzie z volwiakiem v70 t5 (o ile dobrze wnioskuję to pięciocylindrowiec z turbiną na benzymie). Jadąc sobie spokojnie 150 nagle myk z lewa świsnął mi ten volwiak. No więc cóż... Żona z boku spała, więc kick down i gonię gościa. Zrównałem się z nim przy 190- 200, spojrzenie na kierowcę volvo, krótko z pięć sekund jechaliśmy równolegle, gość chyba załapał... ścigamy się dalej! No to ja dalej but w podłogę i co...? Ów klekot diesel bmw 740 d odjechał jak chciał, koleś po kilku sekundach odpuścił! I to jest właśnie jedna z wielu zalet potęgi mocy mojego klekota! Co do kosztów oleju napędowego i lpg w v8 czterolitrowym w przeliczeniu na 100 km. to już kiedyś udawadniałem wyższość diesla ( Boss 740 straszył mnie wtedy prokuratorem.... pozdrówka Boss! i bez urazy!) więc nie będę się powtarzał.
    Pozdrawiam!
    Powtórz - zrób to dla mnie hahaha :)

    A co do przyspieszeń, hmm dane techniczne mówią jednoznacznie, ale jednak przy większych prędkosciach, jest coś jakby jak Ty piszesz, że jakoś lepiej przyspiesz hmm Fakt że jak kiedyś miałem 540 E39 w manualu to jeszcze przy 220 wciskało w fotel, a tu już lipa... Jednak mowa o E38//

  2. #52
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    Cytat Zamieszczone przez jasko1969
    Cześc Panowie! No to teraz ja się trochę pomądrze... Co do osiągów v8 benzyna (lpg) i diesel. Z dołu diesel nie ma szans ale, ale chwila! W warunkach drogowych, np. autostrada, prędkość 160-180 i dalej przyśpieszenie do ...powiedzmy 220 to nie wiem na pewno ale benzyna v8 miała by problem z dieslem o ile klekot by nie objechał banzyny (lpg). Ciekawe co na to powiecie? Swoją drogą chętnie kiedyś bym taki test przeprowadził. Miałem teraz niedawno taki przypadek na autostradzie z volwiakiem v70 t5 (o ile dobrze wnioskuję to pięciocylindrowiec z turbiną na benzymie). Jadąc sobie spokojnie 150 nagle myk z lewa świsnął mi ten volwiak. No więc cóż... Żona z boku spała, więc kick down i gonię gościa. Zrównałem się z nim przy 190- 200, spojrzenie na kierowcę volvo, krótko z pięć sekund jechaliśmy równolegle, gość chyba załapał... ścigamy się dalej! No to ja dalej but w podłogę i co...? Ów klekot diesel bmw 740 d odjechał jak chciał, koleś po kilku sekundach odpuścił! I to jest właśnie jedna z wielu zalet potęgi mocy mojego klekota! Co do kosztów oleju napędowego i lpg w v8 czterolitrowym w przeliczeniu na 100 km. to już kiedyś udawadniałem wyższość diesla ( Boss 740 straszył mnie wtedy prokuratorem.... pozdrówka Boss! i bez urazy!) więc nie będę się powtarzał.
    Pozdrawiam!

    Nie będę tego zbytnio komentował bo uważam to za zbyteczne ale porównanie wywaliłeś :hah: :hah: :hah: .
    Myślę jednak mimo wszystko, że nie masz pojęcia o silniku 4,4... ;) w benzynie.
    Dreams from Dreams - 7er...

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    129
    BMW
    E38 740 d, F01 730 d
    Skąd
    Polska
    Pablo! Przecież napisałem, że nie wiem na pewno i chętnie bym się przekonał w warunkach drogowych jak to jest. Nigdzie nie znalazłem danych fabrycznych ani testowych opisujących podany przeze mnie przypadek. A swoją drogą to mam wielki szacunek do v8 benzyny, najbardziej podoba mi się ten dźwięk! Pozdro!
    Pozdrawiam!

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    233
    BMW
    e38, M62B44TU, 2000r
    Skąd
    Aachen
    Cytat Zamieszczone przez jasko1969
    Z dołu diesel nie ma szans ale, ale chwila! W warunkach drogowych, np. autostrada, prędkość 160-180 i dalej przyśpieszenie do ...powiedzmy 220 to nie wiem na pewno ale benzyna v8 miała by problem z dieslem o ile klekot by nie objechał banzyny (lpg).
    Wydaje mi sie, że jest właśnie odwrotnie. Do ok. 150km/h osiągi diesla i benzyny są podobne. Powyżej tej prędkości to diesel raczej zostanie z tyłu.

    Dowodem mogą być czasy przejechania 1 kilometra ze startu stojącego:

    728i : 30,5s
    735i : 28,9s
    740i : 27,1s
    750i : 26,7s

    730d: 30,1s
    740d: 29,1s

    Nie wiem jaką prędkość mają auta po jednym kilometrze, ale szacuje, że ok. 200km/h.

  5. #55
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    915
    BMW
    740i
    Skąd
    Warka
    wielu sie tu napocilo ale zaden mnie nie przekonal do disla,(ale moze kogos :what: ) czesto bywam w warsztacie kolegi i rowniez sam lubie grzebac przy aucie, i nie przekonuja mnie slowa ludzi ktorzy na glupią zmiane oleju(taka przenosnia :) ) jadą do serwisu bo sam nie umie za duzo zrobic przy aucie poza jego zatankowaniem, i bedzie tu przekonywal co sie bardziej oplaca!
    a naprawde wiem jakie rachunki placa tacy za usluge...
    jak juz mowilem ile ludzi tyle gustow, i opini
    Niby wszyscy z nas jezdza 7er a jednak dzielimy sie na grupy ON kontra LPG
    proponuje wyluzowac co poniektorym bo chlopaczyna ktory sie pytal w temacie w koncu wcale nie kupi tego auta, ha ha :D

    ladnie sie rozkrecil temacik, a taki nie pozorny byl, he he he

    pozdrowienia dla zażartych :D

  6. #56
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Mięsny a co ma serwisowanie ze spalaniem? :D
    Poza tym powiem szczerze że wole kupić auto serwisowane w ASO niz takie które ktoś naprawiał pod blokiem bo przecież na głupią zmiane oleju ( taka przenośnia ) nie będzie jeździł do serwisu. Mój ojciec ma warsztat i już wielokrotnie musiał porawiać samochody po naprawach Pana Józka pod blokiem który wszystko wie. Niech każdy zajmie sie tym co potrafi najlepiej. Gdybyśmy żyli w normalnym kraju to gdy zepsuje się pralka dzwonisz po serwis, szlak trafi odkurzacz dzwonisz po serwis, zepsuje się auto jedziesz do serwisu. I każdy jest zadowolony. A u nas każdy jest omnibusem i złota rączką i bierze się za wszystko nawet za to o czym nie ma zielonego pojęcia.
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  7. #57
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    915
    BMW
    740i
    Skąd
    Warka
    ha ha ha! masz racje :)

  8. #58
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mik735
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    130
    BMW
    735i M62
    Skąd
    lubuskie
    szkoda ze nie ma w e 38 napedu hybrydowego czy wogole jakiegokolwiek innego... to by sie nam tu grup porobilo :D :D :D chlopak chcial sie dowiedziec co wybrac lepiej ale jak wiadomo decyzja nalezy do niego i po tym co zrobi dolaczy do grupy niezadowolonych z ON/LPG/PB lub popierajacych tylko i wylacznie ON/LPG/PB hehehe :D :D :D

  9. #59
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    5
    Nie wiem Panowie czy załważyliście ale z naszej dyskusji ewidentnie wynika że najlepiej jeździć na Pb :hah:
    Tylko do tego trzeba mieć naprawdę dużo za dużo $$$
    Albo mieć E38 jako auto firmowe ;D
    Bayerische
    Motoren
    Werke

  10. #60
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    a ja chcialbym zakonczyc temat takim zdaniem, co niekupisz bedziesz zadowolony, oby bylo w dobrym stanie i niesprawialo problemow, jestem tego pewien

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •