-
Zaawansowany Użytkownik
Przyglądając się tej konstrukcji i biorąc pod uwagę co piszesz myślę że:
Osuszacz jest nowego typu, instalacja w samochodzie, starego typu ( trochę dziwne bo piszesz, że samochód jest a.d. 90 ) Zastanawiają mnie trzy wtyczki po stronie instalacji... Nie przypominam sobie, żeby w instalacji nowego typu były trzy, aczkolwiek sprawdzę dzis u siebie. Całe połączenie ( rzeźba ) jest wykonane źle w moim rozumieniu, dlatego, że z osuszacza z jednym czujnikiem wychodzą dwa odzielne gniazda, które sterują urządzeniami do nich podłączonymi ( 1.kompresor, 2.wiatrak ) w różnych zakresach ciśnienia ( 1.wysokie/niskie, 2. średnie ) natomiast u Ciebie obydwa urządzenia mają sterowanie z jednej wtyczki. Trzeba powrócić do oryginału sprawdzając która wtyczka po stronie instalacji jest od czego.
Niestety, to nic nie zmienia, bo piszesz, że na odpiętym wynalazku wiatrak i tak chodzi. Albo zatem gdzieś jeszcze jest jakaś zmota, która uruchamia wiatrak, do tego włączając dwa biegi jednocześnie ( tu pytanie, które może zabrzmi głupio - Jesteś pewien, że po wyciągnięciu przekaźnika 2 - go biegu wiatrak zwalnia do 1 -go ? ) Albo jest gdzieś zwarcie. Prędzej to pierwsze, bo drugie jest mało prawdopodobne ze względu na odrębne sterowania obu biegów, musiałyby być przetarte dwa odrębne przewody. Niby możliwe, ale...
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum