Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: Kompresja w m60b40

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    ja mam miedzy 12.5 a 13.5 i różnica miedzy garnkami max 0.5

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    25
    BMW
    740d
    Skąd
    Starogard Gd
    Cytat Zamieszczone przez marek1132 Zobacz posta
    Lincoln fachowo mnożymy razy 0,125-wartość stała,dla Diesla razy 0,21 (wynik w Mpa),ale pamiętaj,że jest to ciśnienie teoretyczne,zmierz sobie w silniku benzynowym ciśnienie sprężania na zupełnie zimnym silniku i porównaj wyniki z pomiarami na rozgrzanym,jeśli na rozgrzanym miałbyś 10 bar to już więcej niż tragedia.Pamiętaj o rozszerzalności cieplnej i luzie tłok-cylinder.
    Wartości każdy podaje w barach (Ty także) wiec po co podajesz przelicznik dla MPa?
    Porównywałem u mnie w Oplu różnice są na poziomie 0.5bar, wiec jak dal mnie pomijalnie małe, ogolnie interesuje nas kompresja na ciepłym silniku i tak też sie podaje na przyrządach pomiarowych, więć jeśli takie m20b25 po lifcie ma na ciepło 10.5 bar (stopień sprężania 8.8) to pewnie kwalifikujesz go do remontu? A widzisz ja grzebałem w paru takich silnikach, jeździły bdb mając takie sprężanie i dlatego takich ogolnieków nie wypisuje, bo to tylko niepotrzebnie straszy ludzi.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •