no gwintowane zawieszenie na pewno zmienia sposób pracy pozostałym elementów, jaka firma tego gwintu i czy jest różnica jak zmieniasz wysokość, w odgłosach?
no gwintowane zawieszenie na pewno zmienia sposób pracy pozostałym elementów, jaka firma tego gwintu i czy jest różnica jak zmieniasz wysokość, w odgłosach?
Gwint to lowtec 9.1, po wymianie jeździłem na strasznej glebie i po tygodniu zaczeło się gumowe tarcie, auto podnieśliśmy troche do góry i dalej jest to samo, spróbuje jest podnieść jeszcze wyżej, dzwięki nasilają się jak np jak wykręcam gdzieś na nierównościach gdzie np tył jest wyżej( powiedzmy na lekkim krawężniku) a przód na asfalcie, to wtedy te opory tarcia jeszcze bardziej się nasilają na przód tak jakby.
Dodatkowe pytanie za 100 punktów czy po wymianie gwintowanego zawieszenia na gwintowane konieczne jest ustawienie zbieżności? bo z seryjnego zawiasu na gwint to podobno trzeba
Ostatnio edytowane przez giezet ; 24-09-2013 o 22:58