Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 43

Wątek: Poduszka amortyzatora przód bmw 7 e38

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Ponar
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    115
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    Lublin
    Niesamowicie trudna jest diagnostyka w E38. Wymieniłem niedawno tuleje w przednich "bananach" i stuka, że hej. Mechanik powiedział, że teraz trzeba całe "banany" wymieniać bo na sworzniach się przestawiło i to tam stuka. Pojechalem do innego i tam na szarpakach nic nie wykazało, żadnych luzów w zawieszeniu a stuka na nierównościach. Przy żadnej prędkości nie wpada w drgania, kierownica też bez zarzutu... ani drgnie. Gdzie szukać przyczyny lub ... dobrego specjalisty od BMW w okolicach Lublina?

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    jedynym sposobem 100 % sprawdzenia zawieszenia w e38 jest wyjęcie wszystkiego i sprawdzenie na wierzchu wszystkich sworzni i tulei łączników amorów itd. Na szarpakach nie wyjdzie nic dopóki nie ma agoni.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    No właśnie kurde u mnie rozbierali już dwa razy te poduchy i mówią ze jest wszystko ok, ale nie jest ok, jak auto postoi i jest wszystko zimne to aż wstyd kołami skręcać, dziwne że na starych wybitych amorach była cisza jak makiem zasiał a po założeniu nowego zawiasu takie cyrki

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    jakie konkretnie są to dźwięki skrzypienie? jeśli tak to sprawdź ten element on jest odpowiedzialny za skrzypienie przy skręcaniu kierownicą http://www.realoem.com/bmw/showparts...95&hg=32&fg=25 numer 7
    ciężko to zdiagnozować najlepiej wymienić albo założyć inne całe ramie. Jeśli nie stąd dochodzą dziwne dźwięki tylko z McPersonów to do sprawdzenia masz tak:
    1. Łożysko górnego mocowania amortyzatora czy nie jest zatarte
    2. górne mocowanie amortyzatora, górną gumę sprężyny, dolną gumę sprężyny i odboje są pokryte fabrycznie woskiem w spraeyu żeby pracowały cicho, przy montażu ktoś wymieniając odboje nie prysnął tego bo nikt tego nie robi(można kupić wosk w aso) i po dokładnym oczyszczeniu tych części nie ma wosku na gumach i skrzypią, sam popełniłem ten sam błąd montując sobie nowe amory chciałem mieć wszystko czyściutkie a jak bym nie czyścił to by było dobrze musiałem rozkładać i prysnąć takim woskiem, teraz jest idealnie.

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    W sumie to nie skrzypienie tylko takie gumowe tarcie, podobnie właśnie jakbym miał za szerokie koła i by gdzieś obcierały, byłem już na diagnostykach i kanałach i wszędzie stwierdzono że ten dźwięk dobiega właśnie z tych mcpersonów, wymieniłem górne mocowanie amortyzatora ale dalej jest to samo, czyli do sprawdzenia jeszcze raz łożyska i te odboje, naprawdę muszę nagrać filmik i tu dać bo nawet jak auto noc postoi to podczas jazdy na nierównościach słychać takie blum blum jakby jakoś dziwnie olej zastygał w amortyzatorach, niestety w moim mieście niema dobrych fachowców i gdzie nie pojadę to słyszę " PANIE !!! WYRZUĆ TO GWINTOWANE ZAWIESZENIE TO NA PEWNO WSZYSTKO UCICHNIE ! "
    Ostatnio edytowane przez giezet ; 22-09-2013 o 20:52

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    no gwintowane zawieszenie na pewno zmienia sposób pracy pozostałym elementów, jaka firma tego gwintu i czy jest różnica jak zmieniasz wysokość, w odgłosach?

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Ponar Zobacz posta
    Niesamowicie trudna jest diagnostyka w E38. Wymieniłem niedawno tuleje w przednich "bananach" i stuka, że hej. Mechanik powiedział, że teraz trzeba całe "banany" wymieniać bo na sworzniach się przestawiło i to tam stuka. Pojechalem do innego i tam na szarpakach nic nie wykazało, żadnych luzów w zawieszeniu a stuka na nierównościach. Przy żadnej prędkości nie wpada w drgania, kierownica też bez zarzutu... ani drgnie. Gdzie szukać przyczyny lub ... dobrego specjalisty od BMW w okolicach Lublina?
    mi tuleje febi w banananch starczaly na tydzien-dwa i bylo tak samo (2x robilem) , po wymianie calych bananow na lemfordera prblemy powodowane przez nie ustaly (drgania kierownicy), wiec jezeli to twoj problem to polecam

    co do diagnostyki zawieszenia - trudna i wiekszosc mechanikow nawet siedzacych tylko w bmw sobie z tym nie radzi - na szarpakach nie bardzo wychodzi nawet ciezarowych - rzuc okiem na meeknet.co.uk tam tez jest kilka rad
    Ostatnio edytowane przez shebi ; 23-09-2013 o 22:50

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    Cytat Zamieszczone przez 525d Zobacz posta
    no gwintowane zawieszenie na pewno zmienia sposób pracy pozostałym elementów, jaka firma tego gwintu i czy jest różnica jak zmieniasz wysokość, w odgłosach?
    Gwint to lowtec 9.1, po wymianie jeździłem na strasznej glebie i po tygodniu zaczeło się gumowe tarcie, auto podnieśliśmy troche do góry i dalej jest to samo, spróbuje jest podnieść jeszcze wyżej, dzwięki nasilają się jak np jak wykręcam gdzieś na nierównościach gdzie np tył jest wyżej( powiedzmy na lekkim krawężniku) a przód na asfalcie, to wtedy te opory tarcia jeszcze bardziej się nasilają na przód tak jakby.
    Dodatkowe pytanie za 100 punktów czy po wymianie gwintowanego zawieszenia na gwintowane konieczne jest ustawienie zbieżności? bo z seryjnego zawiasu na gwint to podobno trzeba
    Ostatnio edytowane przez giezet ; 24-09-2013 o 22:58

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    161
    BMW
    e38 740iA M62b44
    Skąd
    malopolska
    Kolego giezet mam to samo przy tym samym gwincie niestety. Tez mi mowili zebym wywalil gwinta i kupil serie i bedzie ok. Najwiekszy problem jest z przodu, zamowilem poduszki lemfordera i bede wymienial moze jeszcze w tym tygodniu. Mi dodatkowo mocno dobija tyl jadac w 4osoby. U ciebie nie ma tego efektu? Znajomy juz troszke tego przerobil i mowi ze przy wiekszym ruchu siada na odbojach, ze sa za wysokie i amorek ma za malo miejsca na jakikolwiek zakres pracy. U ciebie tez tak jest ze skrzypi tylko na zimnym przy lekkim bujaniu na drodze a po paru km przechodzi? Z tylu zakladalem nowe poduszki febi ale ciezko mi cos powiedziec bo ostatnio wymienialem tuleje plywajaca i uszkodzilem gume na niej, podobno ona teraz daje znać o sobie w postaci sskrzypienia zgrzytania ale przez cały czas, tez ja bede wymienial i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak nie to chlopaki z silesia parts maja bilsteina b6 w cenie sachsa a lowtec do śmieci
    Ostatnio edytowane przez balcer ; 25-09-2013 o 09:56

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    Cytat Zamieszczone przez balcer Zobacz posta
    Kolego giezet mam to samo przy tym samym gwincie niestety. Tez mi mowili zebym wywalil gwinta i kupil serie i bedzie ok. Najwiekszy problem jest z przodu, zamowilem poduszki lemfordera i bede wymienial moze jeszcze w tym tygodniu. Mi dodatkowo mocno dobija tyl jadac w 4osoby. U ciebie nie ma tego efektu? Znajomy juz troszke tego przerobil i mowi ze przy wiekszym ruchu siada na odbojach, ze sa za wysokie i amorek ma za malo miejsca na jakikolwiek zakres pracy. U ciebie tez tak jest ze skrzypi tylko na zimnym przy lekkim bujaniu na drodze a po paru km przechodzi? Z tylu zakladalem nowe poduszki febi ale ciezko mi cos powiedziec bo ostatnio wymienialem tuleje plywajaca i uszkodzilem gume na niej, podobno ona teraz daje znać o sobie w postaci sskrzypienia zgrzytania ale przez cały czas, tez ja bede wymienial i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak nie to chlopaki z silesia parts maja bilsteina b6 w cenie sachsa a lowtec do śmieci
    Dokładnie tak, jak auto postoi pare godzin to pierwsza przejażdzka jakieś 2 kilometry to jest koncert przedniego zawieszenia, dziwne gumowe odgłosy nie na dołkach ale na zwykłych nierównościach czy uskokach, tył akurat u mnie nie hałasuje, te poduszki lemfordera nic ci nie pomogą, ja wymieniłem i dalej jest to samo, też potrafi dobić mi tył przy większej prędkości na nierównościach

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •