Witam
Jak w temacie ,,, gdzie znajduje się ten czujnik ??
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.d...54&hg=64&fg=45
Nie wiem co znaczy skrót AUC ale domyślam się ze Automatycna Klimatyzacja
Witam
Jak w temacie ,,, gdzie znajduje się ten czujnik ??
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.d...54&hg=64&fg=45
Nie wiem co znaczy skrót AUC ale domyślam się ze Automatycna Klimatyzacja
Ten czujnik jest tak jak kolega napisał z przodu auta. Służy do zamykania obiegu wewnętrznego automatycznie po wykryciu pewnych gazów. Nie jest niezbędny do pracy układu.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
ten czujnik wyglada inaczej jak ten na zdjeciu, jest mocowany do oslony wiska w zaleznosci od typu silnika po lewej na gorze lub po prawej w polowie wysokosci chlodnicy. dochadza 4 kable do niego i taka bylszczaca blokada zapiecia kostki.
jakies 4 na 8 cm a grubosci 1,5 cm mocowanie na srubke m5
oprocz tego musisz miec na panelu klimy A w koleczku obok(na tym samym guziiku) przycisku obieg wew.
Dzięki za info,,,,:)
Pytam bo mam problem z kilatyzacją ,,, a właściwie z kompresorem....
Po załączeniu auta włanczam klimatyzacje,,, kompresor zaczyna chodzić i po 3 sekundach się wyłancza i nie daje się włączyć ponownie. No chyba że na nowo auto zapale to zaś 3 sekundy pochodzi albo bezpiecznik wyciągnę.
Gaz w klimatyzacj jest ,,, sprawdziłem chyba wszystkie możliwie czujniki podmieniałem moduł icha oraz panel sterujący ,,,, i nawet miecz dmuchawy.
Wszystko to nie przyniosło żadnych efektów,,, dalej jest jak było.
W dodatku elekto zawory czasem szwankują i zachciewa mu się grzać w kabinie bez potrzeby.
Elektro zawory też podmieniałem ,,, a ich niepoprawne działanie wynika ze sterowania bo one same w sobie są sprawne i szczelne.
Może ktoś ma jeszcze jakieś porady które podzespoły w aucie mają wpłym na wyżej wymienione usterki bo ja już nie mam do tego sił.
Jak takie cyrki się dzieją to trzeba posprawdzać instalację. Zasilania i masy w pierwszej kolejności.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
troszke odgrzeje jak włanczacie AUC to wentylator od klimy się wam załancza i np jak macie temp ust na 16st to sprężarka od klimy też zaczyna chodzić??
Sprężarki nie włączy. Poprostu nawiew przejdzie na najwyższy bieg.
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack
Kolego - walczyłem z tym jak kupiłem swoją. Przede wszystkim zrób tak:
- opróżnij instalację
- odłącz rurki od kompresora
- odłącz od osuszacza
- odkręć przy lewej nodze pasażera dywan i zdejmij osłonę z ciemnego czegoś, następnie odkręć przewody od zawora rozprężnego (podłóż szmaty, bo może prysnąć zielone świństwo)
Przy otwartej instalacji:
- kompresorem na sprężone powietrze przedmuchaj wszystkie przewody - powinno teraz wszystko ładnie dać się przedmuchać.
- niech koledzy wypowiedzą się, czy można wydmuchnąć z kompresora olej czy może lepiej zdjąć go i wszystko wylać i przedmuchać. Skontroluj zawartość płynu czy nie ma czegoś podejrzanego.
- wymień zawór rozprężny na nowy - najprawdopodobniej on jest walnięty i nie zawsze się otwiera (lub wcale) - ok 140 zł
- zalej kompresor odpowiednim olejem i odpowiedniej dawce (jeśli był wyczyszczony)
- wymień osuszacz na nowy (to jest część eksploatacyjna) - ok 80 zł
- wszystkie połączenia z oringami powinny mieć nowe oringi - ~10 zł.
- napełnij klimę odpowiednią ilością czynnika i oleju
Po tym musi działać.
Nein! Mein Schnitzel!
Myślę, że kolega przez rok czasu ogarnął temat ;D
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack