Kolego - walczyłem z tym jak kupiłem swoją. Przede wszystkim zrób tak:

- opróżnij instalację
- odłącz rurki od kompresora
- odłącz od osuszacza
- odkręć przy lewej nodze pasażera dywan i zdejmij osłonę z ciemnego czegoś, następnie odkręć przewody od zawora rozprężnego (podłóż szmaty, bo może prysnąć zielone świństwo)

Przy otwartej instalacji:
- kompresorem na sprężone powietrze przedmuchaj wszystkie przewody - powinno teraz wszystko ładnie dać się przedmuchać.
- niech koledzy wypowiedzą się, czy można wydmuchnąć z kompresora olej czy może lepiej zdjąć go i wszystko wylać i przedmuchać. Skontroluj zawartość płynu czy nie ma czegoś podejrzanego.
- wymień zawór rozprężny na nowy - najprawdopodobniej on jest walnięty i nie zawsze się otwiera (lub wcale) - ok 140 zł
- zalej kompresor odpowiednim olejem i odpowiedniej dawce (jeśli był wyczyszczony)
- wymień osuszacz na nowy (to jest część eksploatacyjna) - ok 80 zł
- wszystkie połączenia z oringami powinny mieć nowe oringi - ~10 zł.
- napełnij klimę odpowiednią ilością czynnika i oleju

Po tym musi działać.