- 
	
	
		
			
			
				Doświadczony Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						
					
				
			
			
			
				
			
			 
			
				
				
				
				
				
					    
				
			
		 
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Kolego - walczyłem z tym jak kupiłem swoją. Przede wszystkim zrób tak:
- opróżnij instalację
- odłącz rurki od kompresora
- odłącz od osuszacza
-  odkręć przy lewej nodze pasażera dywan i zdejmij osłonę z ciemnego  czegoś, następnie odkręć przewody od zawora rozprężnego (podłóż szmaty,  bo może prysnąć zielone świństwo)
Przy otwartej instalacji:
- kompresorem na sprężone powietrze przedmuchaj wszystkie przewody - powinno teraz wszystko ładnie dać się przedmuchać.
- niech koledzy wypowiedzą się, czy można wydmuchnąć z kompresora olej czy może lepiej zdjąć go i wszystko wylać i przedmuchać. Skontroluj zawartość płynu czy nie ma czegoś podejrzanego.
- wymień zawór rozprężny na nowy - najprawdopodobniej on jest walnięty i nie zawsze się otwiera (lub wcale) - ok 140 zł
- zalej kompresor odpowiednim olejem i odpowiedniej dawce (jeśli był wyczyszczony)
- wymień osuszacz na nowy (to jest część eksploatacyjna) - ok 80 zł
- wszystkie połączenia z oringami powinny mieć nowe oringi - ~10 zł.
- napełnij klimę odpowiednią ilością czynnika i oleju
Po tym musi działać.
						
					 
					
				 
			 
			
			
			
			
		 
	 
		
	
 
		
		
		
	
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				
				Uprawnienia umieszczania postów
			
			
				
	
		- Nie możesz zakładać nowych tematów
 
		- Nie możesz pisać wiadomości
 
		- Nie możesz dodawać załączników
 
		- Nie możesz edytować swoich postów
 
		-  
 
	
	
	Zasady na forum