Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Alarm w E65 z połączeniem multifunkcją

  1. #1
    Super Moderator Awatar olejus
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,698
    BMW
    BIEMDABLJU SEVEN FOUR FIVE
    Skąd
    Wrocław

    Alarm w E65 z połączeniem multifunkcją

    Specjalnie pisze w tym dziale aby było wiadomo, ze chodzi o E65.
    Czy jest możliwość podłączenia alarmu (najlepiej fabrycznego) z funkcją telefonu czyli jeżeli włącza się alarm to telefon dzwoni do wybranego numeru ?

    Sprecyzuje :
    * nie musi to być telefon fabryczny ;
    * nie musi być to alarm fabryczny może być inna kombinacja;
    * koniecznie alarm musi się włączyć przy podniesieniu zamkniętego auta;
    * nie może być to powiadomienie SMS tylko normalne połączenie;

    Oferta:
    * zlecę założenie
    Ostatnio edytowane przez olejus ; 18-05-2011 o 08:18
    Pić trzeba ! Jeść można !

  2. #2
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Weź dodatkowo alarm z powiadomieniem w pilocie na innej częstotliwości. Na powiadomienie GSM jest bardzo prosty sposób. Nie jest to skuteczne zabezpieczenie. Jak ktoś z głową podejdzie to GSM wymięka i GPS też.
    To jest przykład urządzenia co skutecznie uniemożliwi modułowi GSM komunikację:
    http://allegro.pl/zagluszacz-gsm-cdm...606997245.html
    GSM aby poprawnie funkcjonowało wymagana jest komunikacja w obie strony jak w sieci komputerowej. Pytanie - odpowiedź i tak w kółko. Jak się zbliży urządzenie do zakłócania to automatycznie moduł GSM nie jest w stanie odebrać prawidłowo sygnału z BTS a za tym wysłać poprawnie wszelkich informacji.

    Aby skutecznie się uchronić trzeba by zastosować urządzenia na zupełnie innej częstotliwości. Jak bym miał jakieś auto warte zamontowania dobrych zabezpieczeń zamontował bym o jakiejś nie małej mocy nadajnik na fale długie. Za pomocą fal długich można rozmawiać z całym światem przy odpowiedniej mocy i antenie. Na potrzeby alarmu nie trzeba by używać bardzo dużych mocy i anten. Można by namierzyć auto za pomocą anteny kierunkowej. Wymagane zewnętrzne zasilanie alarmu aby zdjęcie klemy nie załatwiło całości.
    Tego nikt nie stosuje i ciężko było by zakłócić sygnał.
    Wszystko co jest oparte o GSM i GPS już nie daje sobie rady.
    Słyszałem o przypadkach przykrywania całego auta jakimiś plandekami co uniemożliwiały komunikację. Jak coś jest dużej mocy to ciężko to zamaskować.
    Zajmowałem się kiedyś amatorsko radiokomunikacją.

    Wszystkie seryjne alarmy są już rozpracowane. Najlepsze są dokładane na zamówienie.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    43
    BMW
    E65 750Li
    Skąd
    Koszalin
    Wszystkie alarmy fabryczne są bardziej montowane po to żeby wydłużyć czas
    na zwinięcie auta, aniżeli na zabezpieczenie przed kradzieżą. Komunikacja GSM&GPS,
    działa w alarmach trochę inaczej niż to opisał kolega i zagłuszacze nie wiele
    tu pomogą (jeżeli alarm miałby korzystać tylko z zasięgu, to np w każdym garażu
    podziemnym byłby nieaktywny!). Niemniej, najlepszy alarm to dobre autocasco.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •