Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Wątek: Montaz hamulcow

  1. #21
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Dziękuję Ci bardzo. Więc jak już jest wszystko jasne i wróciliśmy do pytania zasadniczego w tym temacie, bo nie dotyczyło wymiany klocków czy skuteczności hamowania to powielam pytanie, które wcześniej zadałem.
    Cytat Zamieszczone przez EVAN Zobacz posta
    Dalej nie rozumiem czemu niby te zaciski są takie wyjątkowe?
    Prawie każdy zacisk jest tak zbudowany. Na upartego możesz wyciagać zacisk bez wyciagania klocków.
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chester
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    361
    BMW
    E66 730Ld
    Skąd
    Górny Śląsk
    Cytat Zamieszczone przez EVAN Zobacz posta
    Dziękuję Ci bardzo. Więc jak już jest wszystko jasne i wróciliśmy do pytania zasadniczego w tym temacie, bo nie dotyczyło wymiany klocków czy skuteczności hamowania to powielam pytanie, które wcześniej zadałem.
    Evan - Ty chyba posty nabijasz. Odnosnie Twojego to musi się wypowiedzieć sam pytający (autor postu), ponieważ wszystkie schematy juz ma jak na tacy podane.

  3. #23
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Tak , nabijam posty bo czasem powstają na forum jakieś Urban Legends.
    Po tym poście :
    Cytat Zamieszczone przez magik2.7 Zobacz posta
    niestety dzieki za podpowiedz ale takich ja nie mam autko jest z 2000r i calkowicie inny ma zacisk jak na tych zdjeciach w linkach,z takimi hamulcami nie mial bym problemu juz robilem takie .....
    Zapytałem na 1 stronie prosto i wyraźnie czym sie różnią te zaciski w demontażu.
    Po czym dostałem odpwiedź , że lepiej hamują ....... i tak powstały 3 strony tematu, który powienien mieć jedną krótką odpowiedź. Pomijam fakt, że jeśli ktoś nie wie jak demontować zacisk to zaryzykowałbym stwierdzeniem, że te hamulce mogą zostać źle złożone. Nie uderzam tutaj akurat do kolegi, który załozył ten temat ale według mnie nie wszystko powinno się robić z pomocą forum lecz fachowca w danej dziedzinie.
    Tyle ode mnie ;)
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik Awatar magik2.7
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    176
    BMW
    E38 735i 2000r.
    Skąd
    Newmarket/ UK
    ok dziekuje koledzy za odpowiedzi w szczególności dziex dla kolegi CHESTERA i HATECRAFT-a za pełna odpowiedz w temacie ktory mnie interesowal jeszcze raz wielkie dzieki a kiedy wszystko bedzie ready pochwale sie fotkami moich ZIMMERMANNOW ;)
    Ostatnio edytowane przez magik2.7 ; 18-05-2011 o 20:48
    BUMERMANIAK

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar matraks
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    522
    BMW
    2011 BMW 328i xDrive e92, 2007 Mitsubishi Endeavor
    Skąd
    Chicago/Bydgoszcz
    Podsumowujac, cala ta rozmowa powinna sie skonczyc na moich dwoch linkach z pierwszego postu ;)

  6. #26
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez EVAN Zobacz posta
    Dalej nie rozumiem czemu niby te zaciski są takie wyjątkowe?
    Prawie każdy zacisk jest tak zbudowany. Na upartego możesz wyciagać zacisk bez wyciagania klocków.
    1) Mocowanie
    Zaciski pływające mają bolce ślizgowe, odkręcane kluczem imbusowym 7mm (HEX 7)
    Zaciski stałe nie mają bolców ślizgowych, i są odkręcane kluczem do śrub sześciokątnych 19mm

    2) Bonus ;) - klocki
    Zaciski pływające muszą być odchylone lub zdemontowane w czasie wymiany klocków. Ponadto łatwiej jest cofnąć 1 tłoczek lub 2 tłoczki, przemieszczając cały zacisk względem tarczy, co jest przydatne, jeśli tarcza ma spory rant.
    Zaciski stałe nie muszą być demontowane, wystarczy wyjąć sprężynę i 2 szpilki, Jednak cofnięcie tłoczków jest trudniejsze -- cofać trzeba 4 naraz, bo przy cofaniu jednej strony często wysuwa się druga strona.

    Praska do zacisków stałych musi być taka jak na załączonym zdjęciu "praska_1", do pływających (także 2-tłoczków) może być częściej spotykana ze zdjęcia "praska_2"
    Załączone miniatury Załączone miniatury praska_1.jpg   praska_2.jpg  
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •