... tak - wymiany klockow - trudno z pierwszego postu określić dokładnie o co chodzi, więc wrzuciłem najpopularniejszą czynność - jak cos to służę pomocą.
... tak - wymiany klockow - trudno z pierwszego postu określić dokładnie o co chodzi, więc wrzuciłem najpopularniejszą czynność - jak cos to służę pomocą.
Mam E38 735 po lifcie i mam 4-tłoczkowe zaciski stałe (nie pływające)
Instrukcja zdejmowania zacisku jest tu:
jeśli chodzi tylko o klocki, to instrukcja jest tu (o ile dobrze pamiętam, pręty wybija się do wewnątrz)Kod:http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/03/48/11
Kod:http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/02/29/48
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
Dalej nie rozumiem czemu niby te zaciski są takie wyjątkowe?
Prawie każdy zacisk jest tak zbudowany. Na upartego możesz wyciagać zacisk bez wyciagania klocków.
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
to tutaj tak dla przykładu zwykły uklad hamulcowy popularnej e38 z silnikiem 4.4 m62 - oczywiscie przed liftem - gdzie tam masz 2 tłoczki w zacisku?
http://www.realoem.com/bmw/showparts...&fg=05&lang=pl
po lifcie np. 750 z 2001 miała dwutłoczkowy zacisk
http://www.realoem.com/bmw/showparts...&fg=05&lang=pl
Ostatnio edytowane przez chester ; 18-05-2011 o 17:03
Dobrze mój błąd. Ale jaka jest różnica w mocowaniu?
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
jedno- i dwu- tłoczkowe zaciski sa takie same i aby ściagnąć klocki to musisz kopyto zacisku ściagnąć odkręcając z tyłu zacisku 2 śruby w oslonie plastikowej na klucz imbusowy 7, a jesli chodzi o cztero- tłoczkowe to nie ściągasz zacisku tylko najpierw wybijasz 2 sworznie prowadzące klocki do wewnatrz ściagasz blaszkę sprężynującą i wyjmujesz klocki - to tak po krotce. :)
A czym się różni mocowanie ZACISKU 1,2 lub 4 tłoczkowego?
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98