Dalej nie rozumiem czemu niby te zaciski są takie wyjątkowe?
Prawie każdy zacisk jest tak zbudowany. Na upartego możesz wyciagać zacisk bez wyciagania klocków.
Dalej nie rozumiem czemu niby te zaciski są takie wyjątkowe?
Prawie każdy zacisk jest tak zbudowany. Na upartego możesz wyciagać zacisk bez wyciagania klocków.
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
1) Mocowanie
Zaciski pływające mają bolce ślizgowe, odkręcane kluczem imbusowym 7mm (HEX 7)
Zaciski stałe nie mają bolców ślizgowych, i są odkręcane kluczem do śrub sześciokątnych 19mm
2) Bonus ;) - klocki
Zaciski pływające muszą być odchylone lub zdemontowane w czasie wymiany klocków. Ponadto łatwiej jest cofnąć 1 tłoczek lub 2 tłoczki, przemieszczając cały zacisk względem tarczy, co jest przydatne, jeśli tarcza ma spory rant.
Zaciski stałe nie muszą być demontowane, wystarczy wyjąć sprężynę i 2 szpilki, Jednak cofnięcie tłoczków jest trudniejsze -- cofać trzeba 4 naraz, bo przy cofaniu jednej strony często wysuwa się druga strona.
Praska do zacisków stałych musi być taka jak na załączonym zdjęciu "praska_1", do pływających (także 2-tłoczków) może być częściej spotykana ze zdjęcia "praska_2"
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton