Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: Montaz hamulcow

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar magik2.7
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    176
    BMW
    E38 735i 2000r.
    Skąd
    Newmarket/ UK
    Cytat Zamieszczone przez technics Zobacz posta
    Ma takie same zaciski jak ja aluminiowe 2 tloczkowe. Z tego co pamietam tam wyciaga sie klocki od tylu a zacisk sciaga w jednym elemencie. Nie robilem tego sam wiec nie jestem w 100% pewien .
    Dokladnie te same wielkie Dziex jutro sprobuje
    BUMERMANIAK

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar magik2.7
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    176
    BMW
    E38 735i 2000r.
    Skąd
    Newmarket/ UK
    A jeszcze jedno pytanie czy te bolce wybijac od czola zacisku czy od strony wewnetrznej(od silnika)???
    BUMERMANIAK

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chester
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    361
    BMW
    E66 730Ld
    Skąd
    Górny Śląsk
    tutaj masz wg instrukcji serwisowej BMW
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	montaż i demontaż klocków ham1.jpg
Wyświetleń:	25
Rozmiar:	64.3 KB
ID:	3149Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	montaż i demontaż klocków ham2.jpg
Wyświetleń:	25
Rozmiar:	45.1 KB
ID:	3150

  4. #4
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    To jest instrukcja chyba samej wymiany klocków ;)
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chester
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    361
    BMW
    E66 730Ld
    Skąd
    Górny Śląsk
    ... tak - wymiany klockow - trudno z pierwszego postu określić dokładnie o co chodzi, więc wrzuciłem najpopularniejszą czynność - jak cos to służę pomocą.

  6. #6
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez magik2.7 Zobacz posta
    e38 735 polifcie
    Mam E38 735 po lifcie i mam 4-tłoczkowe zaciski stałe (nie pływające)

    Instrukcja zdejmowania zacisku jest tu:
    Kod:
    http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/03/48/11
    jeśli chodzi tylko o klocki, to instrukcja jest tu (o ile dobrze pamiętam, pręty wybija się do wewnątrz)
    Kod:
    http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/02/29/48
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  7. #7
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Dalej nie rozumiem czemu niby te zaciski są takie wyjątkowe?
    Prawie każdy zacisk jest tak zbudowany. Na upartego możesz wyciagać zacisk bez wyciagania klocków.
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chester
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    361
    BMW
    E66 730Ld
    Skąd
    Górny Śląsk
    Cytat Zamieszczone przez EVAN Zobacz posta
    Dalej nie rozumiem czemu niby te zaciski są takie wyjątkowe?
    Prawie każdy zacisk jest tak zbudowany. Na upartego możesz wyciagać zacisk bez wyciagania klocków.
    No wlasnie dlatego, że sa 4-ro tłoczkowe zaciski, a nie jak przed liftem 1 tłoczek. Przeklada się to jednoznacznie na sprawność hamulcow.

  9. #9
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Dziękuję Ci bardzo. Więc jak już jest wszystko jasne i wróciliśmy do pytania zasadniczego w tym temacie, bo nie dotyczyło wymiany klocków czy skuteczności hamowania to powielam pytanie, które wcześniej zadałem.
    Cytat Zamieszczone przez EVAN Zobacz posta
    Dalej nie rozumiem czemu niby te zaciski są takie wyjątkowe?
    Prawie każdy zacisk jest tak zbudowany. Na upartego możesz wyciagać zacisk bez wyciagania klocków.
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chester
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    361
    BMW
    E66 730Ld
    Skąd
    Górny Śląsk
    Cytat Zamieszczone przez EVAN Zobacz posta
    Dziękuję Ci bardzo. Więc jak już jest wszystko jasne i wróciliśmy do pytania zasadniczego w tym temacie, bo nie dotyczyło wymiany klocków czy skuteczności hamowania to powielam pytanie, które wcześniej zadałem.
    Evan - Ty chyba posty nabijasz. Odnosnie Twojego to musi się wypowiedzieć sam pytający (autor postu), ponieważ wszystkie schematy juz ma jak na tacy podane.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •