A jeszcze jedno pytanie czy te bolce wybijac od czola zacisku czy od strony wewnetrznej(od silnika)???
BUMERMANIAK
To jest instrukcja chyba samej wymiany klocków ;)
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
... tak - wymiany klockow - trudno z pierwszego postu określić dokładnie o co chodzi, więc wrzuciłem najpopularniejszą czynność - jak cos to służę pomocą.
Mam E38 735 po lifcie i mam 4-tłoczkowe zaciski stałe (nie pływające)
Instrukcja zdejmowania zacisku jest tu:
jeśli chodzi tylko o klocki, to instrukcja jest tu (o ile dobrze pamiętam, pręty wybija się do wewnątrz)Kod:http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/03/48/11
Kod:http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/02/29/48
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
Dalej nie rozumiem czemu niby te zaciski są takie wyjątkowe?
Prawie każdy zacisk jest tak zbudowany. Na upartego możesz wyciagać zacisk bez wyciagania klocków.
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98