-
Początkujący Użytkownik
A ja mam oszukany czujnik w Stagu 300 i odpalam na lpg. Obojetne czy zima czy lato pali i jedzie jak na PB. Po aktualizacj do Isa2 zastanawiam sie nad wywaleniem całkowicie instalacji PB ,lub zainstaluję jakiś mini zbiornik na etylinę (choć nie wiem po co) Czekam na nowy soft od AC umozliwiający właczenie funkcji "start stop engine"....wtedy to będzie wypas.
Dodam... ze mam zainstalowany wyswietlacz pracy sondy lambda oraz podpiętą kontrolkę "check engine",silnik non stop kontroluję za pomocą KTS Bosch service i.....zero problemów...oprócz wiekszej ilości kasy w portfelu:)
Ktoś zaraz napisze ze mi reduktor padnie i wtryski i silnik....itp...więc odpowiadam
Silnik pod stałym nadzorem elektronicznym-koszty zero
Reduktor oraz wtryski- z kasy za etyline kupię sobie drugi zestaw
A co jak mi gaz zamarznie?...Jeszcze tego nie zrobił..a już druga zima za mną. A że licho nie śpi...to i na zamarzanie gazu juz też mam przetestowany patent ....na Jaguarze XJ 12 + 2 x blos -bez PB
Ostatnio edytowane przez norbitor ; 06-06-2011 o 17:52
(0o=[][]=o0)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum