Launch potrafi czasami nie pokazać błędów ale jak ktoś się umie tym posłużyć to by zobaczył jaką prędkość z poszczególnych kół widzi.
Więc jazda z launchem i obserwowanie wartości.
Będzie widać z którym kołem jest coś nie tak.
Ważną rzeczą w takich przypadkach jest czujnik stopu!
Jak sterownik ABS nie widzi sygnału o hamowaniu to nie załączy pompy w razie mocnego hamowania i abs nie będzie działał bo nie wie o hamowaniu. Czujnik stopu to jedyny sygnał o potrzebie załączenia abs. Sterownik czasami nie ma jak go zdiagnozować bo to tylko zwykły włącznik. Błędów potrafi nie złapać ale w wartościach rzeczywistych będzie widać położenie padału hamulca.
Może się okazać że będzie widział prędkość ze wszystkich kół skoro kontrolka abs się nie świeci a jest uszkodzona np linka do przepustnicy dławiącej.
Zostaje wtedy odczytanie błędów innym kompem np INPA bo w takim przypadku będą błędny napewno.
Zanim zamówisz czujnik to dobrze zdiagnozuj problem.




Odpowiedz z cytatem
