Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Wycie tylnego mostu

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań

    Wycie tylnego mostu

    Cześć,

    W weekend świąteczny wyruszyłem w trasę i po ok. 200 km zacząłem słyszeć delikatne wycie z okolic tylnego mostu. Po przejechaniu kolejnych 400 km wycie jest już dość wyraźne i zastanawiam się co może wyć. Najbardziej słychać przy prędkości ok 120km/h

    Po delikatnym odpuszczeniu gazu wycie jakby zmniejszało częstotliwość. Minimalnie, ale jednak wyczuwalne.

    Pytanie co zaczyna się sypać. Wał? Dyfer? Jakieś łożyska?

    Niedawno dyfer był na warsztacie, wymiana simeringów, uszczelek i innych pierdół bo ciekł... podejrzewam, że niedobór oleju został uzupełniony.

    Jakieś sugestie od czego zacząć poszukiwania? :-)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    34
    BMW
    e32 735iA
    Skąd
    Lipno
    u mnie wył dyfer, wymieniłem go na inny i jest ok. przyczyną takiego stanu rzeczy było to że poprzedni właściciel na 5miesięcy przed sprzedażą, chcąc udoskonalić swoje auto wymienił olej w dyferencjale , tyle że na nieodpowiedni( ATF ) co doprowadziło do skrajnego zużycia łożysk i całośc wyła niemiłosiernie, na początku było tylko lekko słychać, po czym im dlużej tym było gorzej. sprawdź stan oleju w dyfrze,to po pierwsze, i warto było by też dowiedzieć się czy przy okazji wymiany uszczelnień nie wymienili Ci oleju, jesli tak to na jaki,bo być może to właśnie w nim leży przyczyna. powinien być 75w140 syntetyczny. np. castrol saf-xj differentail. pozdr.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    najpierw sprawdz poziom oleju. jaki ci wlali olej??

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań
    Niestety, byłem wczoraj u mechaniora. Dopytywałem się o olej jaki wlał i chciałem aby obadał sprawę. Olej który wlali to ten, o którym piszecie powyżej. Niestety jakiś czas temu miałem wycieki z dyfra i możliwe, że już wtedy dyfer dostał po d**** a tera po prostu kończy się jego żywot. Nie pozostaje nic innego jak szukać sprawdzonej używki w dobrym stanie.

    W międzyczasie pytanie do Was czy jazda z takim wyjącym dyfrem może skutkować uszkodzeniem innych podzespołów czy po prostu będzie wył co raz głośniej?

    W ciągu tygodnia łącznie planuję zrobić jakieś 2.5k km i nie wiem czy w ogóle ryzykować jazdę w takich warunkach. Mechanik powiedział, że 10k jeszcze spokojnie przejadę...

    Jakie są wasze opinie na ten temat?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar NegroEG
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    363
    BMW
    E32
    Skąd
    Elbląg
    Blog
    15
    wedlog mnie jest to ewidentna wina mechanika wiec on powinien Ci szukac dyfrerencjalu swoja droga na jakims forum ktos mial dyfer ze szpera sprawny na sprzedaz

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •