Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 44

Wątek: Zmiana panelu klimatronika

  1. #31
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,134
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez maniek42 Zobacz posta
    A po czym poznam że panel który będę musiał kupić będzie tym właściwym (czyli wersja trzecia) ma jakieś numery , czym się różni powiedzmy od tego który posiadam? Bo z tego co pisałeś to nie musi być z funkcją "Maxx". pozdro.....
    Niestety nie dysponuje lista numerow czesci przypisanych do wersji 3, najszybciej rozpoznasz podpinajac pod auto i robiac odczyt inpa tak jak zrobiles to z wczesniejszym panelem
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    137
    BMW
    E38 740iA 95`
    Skąd
    Bydgoszcz/Fordon
    Cytat Zamieszczone przez mazur pl Zobacz posta
    slaw jak wymieniales panel to miales wlaczony silnik i klime czy tylko klima byla wlaczona wczesniej i wylaczyles zaplon i wtedy wymiana bo u mnie jest to samo kupilem drugi panel widac ze od niemca byl i nie wlancza mi klimy tak wszystko dziala
    Miałem włączoną klime i wyłączyłem zapłon, wyciągnąłem kluczyk.

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,527
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice

    Post

    Odkupuję stary temat, bo może sie przydac komuś a nie ma sensu zakładac nowego. Jednym z mankamantów w moim aucie były wypalone piksele w tym klimatroniku, nie było widac kompletnie jaka jest temperatura ustawiona.

    Kupiłem panel z e38 1996 roku bez suwaków tylko z potencjometrami, i wymieniłem na takiej zasadzie: najpierw wyciagnałem panel, odpaliłem auto i klimę, powyciągałem wszystkie wtyczki (auta nie gasiłem), wsadziłem nowy klimatronik, podpiąłem kable, i wszystko działa tak jak powinno klima się normalnie załącza. Aha, po przekręceniu kluczyka klimatronik się od razu włącza (wczesniej jak ustawiłem suwakiem na 0 to nie włączało sie nic. Taka drobna różnica ale przynajmniej piksele są :)

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Nie wiem jak stare ale po lifcie zawsze się włączał klimatronik po zapłonie, zawsze na 1 bieg

  5. #35
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,527
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    U mnie na tych suwakach jak ustawiałem full w lewo czyli wyłączylem całkowicie klime to po ponownym wlaczeniu zaplonu klima sie nie włączała. Teraz po przekreceniu kluczyka klima włącza się na najniższy bieg, nawet jak była wyłączona przed zgaszeniem silnika

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Czyli prawidłowo na elektronicznym panelu.

  7. #37
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Nie czaje. Czyli czy klima byla wlaczona czy wylaczona to i tak po ponownym odpaleniu auta klima sie wlaczy? Jesli tak to bezsens. U mnie zapamietuje czy klima byla wlaczona czy nie i po ponownym odpaleniu mam tak jak przed zgaszeniem auta. Moze u mnie cos nie tak ale napewno naprawiac tego nie bede bo bezsensu bylo by wylaczac klime za kazdym razem przy ponownym rozruchu.

    darekbb musisz sobie uchwyt na kubki pod klimatronikiem zapodac jeszcze - praktyczna sprawa.

    Pzdr.

  8. #38
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,527
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Cytat Zamieszczone przez pokolacji Zobacz posta
    Nie czaje. Czyli czy klima byla wlaczona czy wylaczona to i tak po ponownym odpaleniu auta klima sie wlaczy? Jesli tak to bezsens. U mnie zapamietuje czy klima byla wlaczona czy nie i po ponownym odpaleniu mam tak jak przed zgaszeniem auta. Moze u mnie cos nie tak ale napewno naprawiac tego nie bede bo bezsensu bylo by wylaczac klime za kazdym razem przy ponownym rozruchu
    Dokładnie tak. No trudno sie mówi, podobno można to jakoś z kompa zakodować żeby domyślnie była wyłączona ale nie chce mi sie z tym cudować.
    Cytat Zamieszczone przez pokolacji Zobacz posta

    darekbb musisz sobie uchwyt na kubki pod klimatronikiem zapodac jeszcze - praktyczna sprawa.

    Pzdr.
    Tzw cupholdery? Gdzie to kupić i ile kosztuje? allegro?

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    http://allegro.pl/bmw-e38-750-uchwyt...440795155.html


    Dla admina. link pochodzi z www.allegro.pl i nie mam do niego praw :)

  10. #40
    Początkujący Użytkownik Awatar rafal735r
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    61
    BMW
    E38
    Skąd
    Kętrzyn

    Post

    Cytat Zamieszczone przez darekbb Zobacz posta
    Odkupuję stary temat, bo może sie przydac komuś a nie ma sensu zakładac nowego. Jednym z mankamantów w moim aucie były wypalone piksele w tym klimatroniku, nie było widac kompletnie jaka jest temperatura ustawiona.

    Kupiłem panel z e38 1996 roku bez suwaków tylko z potencjometrami, i wymieniłem na takiej zasadzie: najpierw wyciagnałem panel, odpaliłem auto i klimę, powyciągałem wszystkie wtyczki (auta nie gasiłem), wsadziłem nowy klimatronik, podpiąłem kable, i wszystko działa tak jak powinno klima się normalnie załącza. Aha, po przekręceniu kluczyka klimatronik się od razu włącza (wczesniej jak ustawiłem suwakiem na 0 to nie włączało sie nic. Taka drobna różnica ale przynajmniej piksele są :)
    Tez mma ten na pokretlach i wypalone pixele, a raczej zgubione bo one sie nie wypalaja. Naprawa to koszt 150zł. Tez sie zastanawiam nad zalozeniem tego nowszego, ale nie wiem sam czy sie bawic. Tym bardizje ze jak piszecie ze klima ciagle jest aktywna to torche do d... za kazdym razem ja wylaczac po rozruchu. No i kolejna rzecz ze wczesiej czy pozniej to i tak w tym "nowym" panelu pixele tez pojda w sina dal. W sumie panel moge pozyczyc i sprawdzic wiec moze zaryzykuje w sumie.
    Jak wogole ten panel wyjac, widzialem na YT ze wystraczy guzik ASC wyjac i palcem wyciagnac caly klimatronik?
    Ostatnio edytowane przez rafal735r ; 09-07-2015 o 11:11

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •