Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: Cześć

  1. #11
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    Ja też witam serdecznie na Forum :)
    Gra muzyka

  2. #12
    Początkujący Użytkownik Awatar Opich
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    22
    BMW
    e38
    Skąd
    UK
    No i wreszcie posiedziałem trochę przy aucie i udało mi się parę rzeczy poprawić.
    Kupiłem nowe oponki na tył
    Naprawiłem zacinający się spryskiwacz
    Mam wszystkie pixele na desce rozdzielczej
    Obrotomierz działa jak należy
    Wskaźnik temperatury już sie nie przycina
    Działa przycisk MAX na panelu klimatronika
    Wymienione wszystkie filtry (łącznie z filtrem obiegu wewn. dzieki 7er za wiedzę i cudowny zapach w aucie) i oleje oraz płyn chłodzący
    No ale jak to zawsze bywa.. zaczęła świecić żółta kontrolka silnika na desce choć silnik pracuje normalnie, musze sie wybrać na diagnostykę. Choć powiem szczerze, że wolałbym sam diagnozować ten samochód tylko nie mam pojecia jaki software potrzebuje. Czy mógłby mi ktoś z Was doradzić co potrzebuję kupić żeby móc diagnozowac i kasować błędy we własnym zakresie?
    I jest jeszcze jedna rzecz do zrobienia ale narazie nie mam pojęcia co to jest.. Mianowicie powyżej jakichś 30-40 km/h słysze z przodu dziwne burczenie w kołach, mniej więcej taki dźwięk jak przy małej dziurze w tłumiku. Tylko wydech to raczej nie jest bo nie zależy to od obrotów silnika a jedynie od prędkości. Burczy głośniej przy skręcie w prawo a nawet delikatny skręt w lewo powoduje ciszę.. Nie ma znaczenia czy hamuję czy przyśpieszam, nie ma drgań na kierownicy, żadnych bić czy ściągania auta na jedną stronę.. Nie mam pojęcia co to jest.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •