bylo:P e32 735 automat e34 525 td automat e36 320i e36 323i automat e38 740i automat e39 528i automat ,
obecnie e39 520i , e39 520i 400 tys km igła :) e65 730d individual
~~ черный бумер ~~
Moje BMW - E38 735iA M62 i E39 530d M57
EX - E30 316i, E34 525i, E32 730iA, E34 525TDS'A
U mnie też popychacze się odzywają w M60, ale tylko jak jest całkowicie zimny, troszkę się zagrzeje i już jest wszystko ok, przebieg silnika 261 tysi... Czy to coś bardzo niepokojącego?
Przecież auto ma ponad 200tys. km to trzeba olej zmienić na gorszy, przy okazji wycieki trochę zablokuje ;)
P.S. jak ktoś nie zrozumiał, to była to ironia
Powiedz to właścicielowi trabanta "polo", który mając przejechane 160tys. na 15W40 zalał 5W30 z ciekawości co się stanie i zrobił ponad 30tys. i nic ;)
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Ciekaw jestem kiedy skończą się te durnowate mity na temat zmiany oleju z gorszego na lepszy?! Jak ma 15w40 to niech zmienia na syntetyk i już!!! Nie ma się nad czym zastanawiać. To nie fiat czy polonez że nagary wymyje i dupa z silnika. Jak nawet coś pocieknie to trzeba usunąć przyczynę i będzie ok.
No bo koszty eksploatacyjne to nie tylko paliwo, nie? Po coś BMW rekomenduje do swoich silników syntetyki. Najgorsze jest to że mamy w PL mnóstwo mechaników - debili, którzy radzą klientom przejście na mineralny, bo auto ma 200kkm przebiegu... I taki Pan Mietek (nie wie sam, nie czyta i nie fatyguje swojego wzroku innymi instrukcjami i badziewiami) wierzy w to co majster Czesio mówi i narzeka potem że Będziesz Miał Wydatki...
a
K@#wa ja nawet do Mercedesa 240D z 1979 roku nie leję minerala, tylko Valvo 10w40 Max Life - i jeżdzi, i nie cieknie, i nie stuka, i nie pierdzi... A przebiegu ma ponad 1300000 (milion trzysta tysięcy).
Pozdro!
Ostatnio edytowane przez JACEK R ; 24-04-2011 o 12:18
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców” - Colin McRae
>>>NIE DLA ACTA<<<
"I had a dream, I was king. Woke up, still king"
BMW 728i - 97'
MERC W124 200D - 86'
MERC W123 240D - 79'
Troche ostro powiedziane, ale tez jestem takiego zdania. W e38 zmienilem/wlalem przy 170 000 km pelny syntetyk i mam 370000 z tego 200000 km na lpg i nie dolewam nic oleju az do wymiany. W nowych silnikach np. e65 przedliftem musi byc specyfikacja LONGLIFE 01 lub LONGLIFE 01 FE conajmniej.
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
nigdy niejest zapozno, polecam valvoline max life 5w40 lub neste city standard 5w40 (i juz ci niebedzie stukac)
A ja zadam takie pytanie czy m62 będzie chodzic na 10w40 czy zalac 5w30?
B-ędziesz M-ógł W-yprzedzać
ja mam 10w40 i chodzi juz na takim oleju 4lata i nic sie nie dzieje.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...