Ciekaw jestem kiedy skończą się te durnowate mity na temat zmiany oleju z gorszego na lepszy?! Jak ma 15w40 to niech zmienia na syntetyk i już!!! Nie ma się nad czym zastanawiać. To nie fiat czy polonez że nagary wymyje i dupa z silnika. Jak nawet coś pocieknie to trzeba usunąć przyczynę i będzie ok.
No bo koszty eksploatacyjne to nie tylko paliwo, nie? Po coś BMW rekomenduje do swoich silników syntetyki. Najgorsze jest to że mamy w PL mnóstwo mechaników - debili, którzy radzą klientom przejście na mineralny, bo auto ma 200kkm przebiegu... I taki Pan Mietek (nie wie sam, nie czyta i nie fatyguje swojego wzroku innymi instrukcjami i badziewiami) wierzy w to co majster Czesio mówi i narzeka potem że Będziesz Miał Wydatki...
a
K@#wa ja nawet do Mercedesa 240D z 1979 roku nie leję minerala, tylko Valvo 10w40 Max Life - i jeżdzi, i nie cieknie, i nie stuka, i nie pierdzi... A przebiegu ma ponad 1300000 (milion trzysta tysięcy).
Pozdro!