Masz podobny objaw do padajacego czujnika polozenia walu.Jest kilka opcji sprawdzenia. Objawami padania czujnika jest gubienie iskry po zagrzaniu. W momecie niepalenia nalezy sprawdzic krecac rozrusznikiem zasilanie pompy paliwa. Sterownik silnika zalacza pompe paliwa tylko na podstawie sygnalu z czujnika walu. Brak sygnalu z czujnika walu to brak iskry i zasilania pompy paliwa. Mozna to zrobic w skrzynce z bezpiecznikami pod maska. Prubowka w dlon i sprawdzanie zasilania na bezpieczniku kruftpumpe czy jakos tak w momecie krecenia rozrusznikiem. Jak zasilanie bedzie przez caly czas krecenia to znaczy ze czujnik walu jest ok, jak zasikania nie bedzie to czujnik prawdopodobnie do wymiany.
Jak zasilanie bedzie to trzeba wpiac prubowke na zaciski cewki wn te z nakretkami. W momecie krecenia ma prubowka migac. Jak nic nie ma to trzeba sprawdzic zasilanie cewki po zaplonie.jak nie ma zasilania to bezpieczniki do sprawdzenia. Durne bezpieczniki potrafia sie wypalac na zaprasowabiach i na oko nie widac przerwy.
Jak zasilanie cewki na zaplonie jest a prubowka nie pulsuje to czujnik walu.
Jak pulsuje to trzeba zdjac przewod z kopulki idacy do cewki i tam sprawdzic iskre.
Jak nie ma iskry to padla cewka lub przewod. Jak iskra jest to trzeba sprawdzic iskre na swiecach.