Witam!
Mam jedno pytanko:
Czy przy owym spadku mocy (cos jakby slizganiu skrzyni) slyszysz gwizd, ktory nie wystepuje na zimnym silniku? Posluchaj - jesli tak, to na 99% jest to problem z przeplywka (moze z dwiema) - gwizd spowodowany jest zbyt wczesnym otwarciem zaworu upustowego turbiny (turbin), zwiazany ze zla informacja nt. ilosci powietrza w dolocie - wtedy ladunek z turbin w calosci leci w wydech. Jest to glowny (jesli nie jedyny) problem z moca jaki wystepuje w 740d. Radze tez sprawdzic mapy wtryskow i "otwarcia" turbin. Czasami auto zachowuje sie tak po nieumiejetnie przeprowadzonym tuningu - w niemczech czesto te motory sa tuningowane i nie robia problemow - tam ze wzgl. na super jakosc paliw nie zostawia sie "marginesu" - po przyjezdzie do Polski i wlaniu naszego ON robia sie czary...
Pozdrawiam