Strona 26 z 32 PierwszyPierwszy ... 162425262728 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 251 do 260 z 313

Wątek: e65 dymi podczas postoju na biało i niebiesko, uszczelniacze ?

  1. #251
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Z całym szacunkiem tak mi sie tez wydaje..

  2. #252
    Zaawansowany Użytkownik Awatar zbijar
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    196
    BMW
    Nie BMW
    Skąd
    Niepołomice
    Umiał, umiał, tylko po ściągnięciu głowic widzisz co jeszcze jest do wymiany. Opisywałem już co zostało zrobione w innym wątku po ściągnięciu głowic, a czego nie było by widać przy wymianie bez ściągania. Wiem, że są zwolennicy wymiany bez ściągania głowic i ze ściąganiem. Ja robiłem autko dla siebie, a nie na handel.

  3. #253
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna

    Post

    Cytat Zamieszczone przez zbijar Zobacz posta
    Ja robiłem autko dla siebie, a nie na handel.
    A co ma piernik do wiatraka??? Auto dymi bo ma twarde gumki od uszczelnienia zaworów. Gumki wymieniasz bez sciagania głowic ale do tego trzeba miec odpowiednią wiedzę no niestety....Niewiele zakładów sie tego podejmuje a nawet niektórzy nie wiedzieli że tak idzie. Pisanie że umie jak tego nie robił to stwierdzenie troszkę chybione... tak samo jak nazywanie tego 'leczeniem'- widać że macie słabe pojęcie o tym co będziecie-chcecie mieć robione.Wielu decyduje sie na zrzucanie głowic bo w promieniu 300km nikt tego inaczej zrobic nie chce bo nie umie.Jak chcesz robic remont silnika bo gumki puszczają to ok
    Ostatnio edytowane przez Jakub ; 08-02-2014 o 13:09

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  4. #254
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Z tym, że trzeba sobie uświadomić że same uszczelniacze to nie wszystko. Przy okazji warto zrobić pierścienie a to już tylko po zdjęciu głowicy. Niektorzy robią bez tylko żeby było szybciej. Wyjąć cały motor ze skrzynią biegów mając pod maską po 1cm z luzu z obu stron to nie każdy się podejmie.
    Jak dla mnie to trudniejsza sztuka.

  5. #255
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    O tym piszę,jak chce się robić remont silnika bo gumki puszczają to droga wolna ;)

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  6. #256
    Zaawansowany Użytkownik Awatar zbijar
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    196
    BMW
    Nie BMW
    Skąd
    Niepołomice
    Każdy robi co uważa za słuszne. Myślę, że po jakimś czasie na forum będzie można się zapytać kolegów jak oceniają naprawę, tych którzy ściągali głowice i tych, którzy nie ściągali głowicy i wtedy będzie wszystko jasne.

  7. #257
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    jest jeszcze jedna kwestia - nie rusz g..a jak nie śmierdzi. Co mam fabrycznie poskładane (czyt głowice) tego lepiej nie rozbierać jeżeli nie trzeba.. A co do wymiany pierścieni to chyba kogoś poniosło...

  8. #258
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Nikogo nie poniosło tylko taka prawda. Przy 140000 u mnie były do wymiany, dodatkowo rysa na jednym cylindrze. Tak, że u Was zapewne podobnie. Kwestia czasu jak znowu zacznie brać olej po wymianie samych gumek.

  9. #259
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Z całym szacunkiem ale skąd wiadomo że miałeś 140 tyś...

  10. #260
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    Z całym szacunkiem ale skąd wiadomo że miałeś 140 tyś...
    dokładnie Euro_Tuned, pierwszy raz słyszę żeby przy 140 tys km ktoś robił pierścienie, no chyba ze poprzedni właściciel jeździł i nie wymieniał oleju,

Podobne wątki

  1. [silnik] Silnik gasnie na postoju i podczas jazdy
    Przez Bartez w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-08-2012, 17:27
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-03-2012, 21:38
  3. dymi podczas jazdy
    Przez lostami1988 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-02-2012, 08:37
  4. [silnik] e65 4,4 dymi na niebiesko, odma czy uszczelniacze ?
    Przez paulo79 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-10-2011, 11:39
  5. Pobór prądu podczas postoju
    Przez Mateusz G w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-10-2011, 20:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •