Tak na 100 % ubywa :( nie wiem czy aż tyle ale na pewno za dużo.
Tak na 100 % ubywa :( nie wiem czy aż tyle ale na pewno za dużo.
Ostatnio edytowane przez BzYQ ; 04-01-2014 o 10:31
Po kupnie mojego BMW miałem identyczne objawy. Okazało się, że to uszczelniacze. Uszczelniacze wymieniłem i dodatkowo "sławną rurkę".
P.S.
euro_tuned, usuń troszkę wiadomości ze skrzynki bo nie mogę napisać Ci odpowiedzi.
Ostatnio edytowane przez zbijar ; 04-01-2014 o 11:38
Aha dziękuje za odpowiedzi. Mam nadzieje że nic groźniejszego nie wyjdzie tylko te uszczelniacze. Rurkę hmm myślę że ktoś już to zrobił auto ma 262 tys. przelatane.
Jak będziesz miał diagnozę od mechanika, że to uszczelniacze, to po rozebraniu będzie widać w jakim stanie jest rurka.
Rurka zawszejest idealna, problem w uszczelce i to tylko tej od przodu silnika ...
Zbijar pousuwałem już, po wiadomości email z forum, że mam przepełnioną skrzynke.
Kolego uszczelniacze na 100%.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Podobno da si ewymienić uszczelniacze bez wyciągania głowic - macie o tym jakąś wiedze ;)?
Aldik, przed wymianą uszczelniaczy pytałem mechanika i powiedział, że wymiana uszczelniaczy bez wyciągania głowic to takie leczenie, a nie naprawa. Ja ściągałem głowice.