Strona 16 z 32 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 313

Wątek: e65 dymi podczas postoju na biało i niebiesko, uszczelniacze ?

  1. #151
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Nie ma co kombinować z olejami . mD. itp. To jest tylko strata kasy i robienie sobie złudnych nadziei. Na dzień dzisiejszy jestem w kontakcie z 3 osobami z forum którzy w najbliższym czasie jada na wymiane uszczelniaczy i przy okazji rurki ( to już taki zabieg profilaktyczny ;) ). Nie ma co sie stresować ;)

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  2. #152
    Początkujący Użytkownik Awatar Marcin7
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    37
    BMW
    E-65 750i
    Skąd
    Kraków
    Zgadza sie, w poniedziałek sie do nich umowie i oby to było to. Jakub - tuleje wahaczy + geometria, to tez ogarna w e65, czy lepiej nie zlecac nic dodatkowo, bo nie maja w tym doświadczenia w e65?

  3. #153
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Tuleje też robią. Ostatnio Dealer od nas z forum robił coś z zawieszeniem. Zawieszenie w porównaniu do innych zabiegów jakie robia nie powinny byc kłopotem ;)

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  4. #154
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    34
    BMW
    e63 650i
    Skąd
    Szczecin
    Co do diagnoz dymienia w ASO BMW to ja dorzucę swoje 2gr:
    Auto kupiłem od dealera BMW we Frankfurcie nad odrą. Dym zauważyłem po dwóch dniach więc udałem się z reklamacją. Na miejscu zrobili ze mnie głupka twierdząc, że to absolutnie normalne, po dłuższych sprzeczkach zaczęli twierdzić, że to przez polskie paliwo. Ewidentnie wiedzieli co sprzedali i potem już mieli przygotowaną gadkę.
    Pojechałem więc do BMW Bońkowskich w Szczecinie celem zrobienia diagnozy która miała być moim dowodem na usterkę silnika. Na miejscu panowie przyznali, że auto dymi nienaturalnie i jest to wynik spalania oleju, dodatkowo zleciłem ustalenie wycieków oleju i przyczynę szarpania skrzyni biegów. Auto odebrałem po 3 dniach. Przeprowadzili próbę szczelności cylindrów którą auto przeszło jako że każdy gar trzymał po 12bar. Słownie przyznali, że przyczyną dymienia mogą być uszczelniacze lub pęknięty pierścień zbierający. Natomiast nie dali mi tego na piśmie bo stwierdzili, że dopóki tego nie wymienią to nie mogą postawić takiej diagnozy. Zapłaciłem 1350zł i wyjechałem jedynie z raportem wskazującym miejsca wycieku oleju z silnika i skrzyni.
    Po odparciu kilku prób chamskiego spławienia mnie w ASO we Frankfurcie i chyba w zasadzie tylko po interwencji moich znajomych pracujących w BMW UK, wstawiłem auto z powrotem do sprzedawcy. Po tygodniu znajomy niemiec (jako, że sekretarki z magiczny sposób zapomniały jak się mówi po angielsku) zadzwonił z zapytaniem o przebieg naprawy niestety nikt nic nie wiedział. Sytuacja powtórzyła się przez 3 kolejne dni, nikt nie potrafił powiedzieć co jest w aucie naprawiane i kiedy bedzie można je odebrać. Znowu musieli zainterweniować znajomi z BMW UK po czym dostałem maila, że auto do do obioru będzie pod koniec tygodnia. Samochód odebrali moi kumple bo mnie nie było w kraju. Dealer dał jedynie kluczyki do ręki nie wręczając żadnego raportu z naprawy. Na tym etapie chciałem po prostu mieć BMW z powrotem i nie mieć więcej do czynienia z niemcami. Raport dostałem po miesiącu od naprawy. Zostały wymienione uszczelki by zatamować wycieki oleju z silnika, wymieniono uszczelkę pod deklem skrzyni biegów lecz dekiel wraz z zintegrowanym filtrem założyli stary, oleju przekładniowego wg. faktury zużyli 5 litrów gdzie jak wiadomo jest ich tam ok.9litrow. W każdym razie skrzynia już nie szarpie bo ma prawidłowy poziom oleju jednak będę musiał zrobić wymianę ponownie żeby założyć nowy dekiel z filtrem. Silnik dymi oczywiście tak jak dymił, nic się w tej materii nie zmieniło. BMW we Fraknkfurcie natomiast by udowodnić mi, że silnik nie pali oleju przesłali dodatkowo zdjęcia mojego samochodu ze ściągniętym całym układem wydechowym oraz zdjęcia wnętrza katalizatora, który faktycznie jest czysty...
    Posiadam dodatkowo gwarancję Euro Plus ale jako że: nie działa ona w Polsce, posiada liczne wykluczenia, przy moim przebiegu (148k) partycypuje w 30% kosztów naprawy - nie mam zamiaru z niej korzystać i znowu liczyć na łaskę naszych zachodnich sąsiadów.
    Jadę w następnym tygodniu do Skarszewa zrobić uszczelniacze plus rurkę chłodziwa z własnej kieszeni i mam nadzieje pożegnać w końcu problem.

  5. #155
    Początkujący Użytkownik Awatar Marcin7
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    37
    BMW
    E-65 750i
    Skąd
    Kraków
    To, ze Cie gebelsy wyciulaly, to nic nowego, taka ich natura i zawsze będziemy tam tak traktowani :) pogadalem trochę w ASO o silnikach i okazuje sie, ze w sumie to nie ma co kupić z obecnych, zeby sie nie zdziwić po przekroczeniu "magicznych" 200k przelotu - przyszłym hitem serwisowym ma byc 50d :)
    Aha, jeszcze nasuwa mi sie jedna myśl, co już było na forum - nie stosować Castrola.

  6. #156
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,985
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    @KWT


    Czy samochod zostal sprzedany oficjalnie przez ASO we Frankfurcie czy jako zlecenie sprzedazy ich klienta - osoby prywatnej ?

    Czy kupiles go jako osoba prywatna czy na firme ?

    Czy w umowie jest mowa o tym ze samochod idzie na export ?




    Jezeli auto zostalo sprzedane oficjalnie przez ASO dla osoby prywatnej i nie ma zadnych dopiskow ze idzie na export obowiazuje tutaj niemieckie prawo zapewniajace rekojmie sprzedawcy.

    W takim przypadku gdy po dwoch dniach wychodzi na swiatlo dzienne taka awaria masz prawo nawet zwrocic im samochod nie mowiac juz o tym ze samochod musza naprawic za free.

    Do tych spraw nie trzeba nawet gwarancji euro plus.

    Podstawa jest znac swoje prawa i skutecznie je egzekwowac.

    Jezeli takie ASO robi problemy powinienes sie od razu skontaktowac z serwisem klienta BMW w Monachium, naturalnie telefonicznie.






    Cytat Zamieszczone przez Marcin7 Zobacz posta
    To, ze Cie gebelsy wyciulaly, to nic nowego, taka ich natura i zawsze będziemy tam tak traktowani


    Nie do konca sie z tym zgodze.

    Najczesciej polacy sami sie daja zrobic w "jajo" rezygnujac przy kupnie auta ze swoich praw poprzez wpisanie pewnych rzeczy do umowy w zamian za zejscie z ceny o pare groszy ...

    Przy kupnie auta w DE najlepiej wogole nie wspominac ze auto jedzie do polski a jezeli beda pytac to trzeba mowic ze bedzie jezdzic w DE.

    Jezeli to handlarz sprzedaje auto trzeba dopilnowac aby jego firma byla sprzedajacym na umowie.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  7. #157
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Prawda jest taka ze teraz wszedzie oszukuja . Mnie tez wydymali jednym zdaniem na umowie i tez z kopceniem .

  8. #158
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Prawda jest taka że każde e65/66 kiedyś zacznie dymić z silnikiem n62. Nie pomoga zmiany oleju i inne zapobiegawcze zabiegi...Mozliwe że przedluzy to żywot uszczelniaczy ale pytanie o ile? Z moich obserwacji większość aut z tym silnikiem ma problemy z uszczelniaczami w przeciągu ostatnich 2-3 lat. Na to wychodzi że za jakiś czas większosć aut będzie już po ich wymianie ( rurka też). Trwałośc uszczelniaczy można oszacować na jakies 7 lat i pewnie przebieg granicach 200-250 tys.Kiedyś jak rozmawiałem z serwisantem nie było takiego bum na naprawe a teraz regularnie po kilka sztuk...

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  9. #159
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    145
    BMW
    E65 745i e46 328i coupe Jeep grand Cherokee Wj 4.7 Mercedes clk w209 1.8 Lexus gs450h e38 740iL
    Skąd
    kalisz
    Jest bum i to konkretne !!! U mnie tez strzelily uszczelnacze,ale do tego byl luz na lewym i prawym cylindrze. Wiec zabieg prosty wymiana silnika. Czesto jezdze obok kordylasinskego i sporo zimuje e65, taka ich wada. Wiec marcin7 tylko do kordylasa jest ostro w temacie i wie co robi. A z tym castrolem to juz sam nie wiem, jedni zachwyceni,a inni ze tylko castrol.
    Ostatnio edytowane przez rogalex ; 14-04-2013 o 10:46
    BMW jest jak ocean uczuć - gdy raz się zanurzysz, utoniesz...

  10. #160
    Początkujący Użytkownik Awatar Marcin7
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    37
    BMW
    E-65 750i
    Skąd
    Kraków
    Jakaś tania wypożyczalnie aut z okolicy Kalisza polecacie?
    Castrol: ja do tej pory (oprócz niewielkich dolewek), na serwisie brałem olej z beczki w ASO (w e46). Przy 7er dolewalem Castrola a na serwisie stwierdziłem, ze to przesada płacić 100 za litr z beczki, bo litrów dużo i przywiozlem do ASO 2x5 l Castrola Edge 5w30. Od tego czasu konsumpcja oleju wzrosła, byc moze zbieg okoliczności a moze nie.
    Do sportu używam Motula i Liqui Moly, robią robotę, poza tym pewnie ryzyko podroby tez mniejsze. Spróbuje w 7er.

    Jakub - co leja w Kaliszu? Mam swój olej przywieźć czy naleja co powiem?

Podobne wątki

  1. [silnik] Silnik gasnie na postoju i podczas jazdy
    Przez Bartez w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-08-2012, 17:27
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-03-2012, 21:38
  3. dymi podczas jazdy
    Przez lostami1988 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-02-2012, 08:37
  4. [silnik] e65 4,4 dymi na niebiesko, odma czy uszczelniacze ?
    Przez paulo79 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-10-2011, 11:39
  5. Pobór prądu podczas postoju
    Przez Mateusz G w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-10-2011, 20:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •