Niestety teleskopy nie działają, tak to jest jak sie miotla podpiera w najwyższym możliwym położeniu, bo taki podejrzewam był cel zastosowania narzedzio-miotly, zeby było wiecej widać :))
Niestety teleskopy nie działają, tak to jest jak sie miotla podpiera w najwyższym możliwym położeniu, bo taki podejrzewam był cel zastosowania narzedzio-miotly, zeby było wiecej widać :))
Nie będe bronił ;) Ostatnio pytałem czym zalewają i mówili castrolem dlatego zabrałem Ravenola od Sebka. Marcin ależ ty masz pecha , nawet teleskopy przestały działać ;) Wymiana uszczelniaczy to koszt około 3 tys z częściami więc jeśli euro tuned pisze że zapłacił 6 to raczej słabe porównanie ;)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Ja do tego wymieniłem pierścienie i odmę. Operacja pracochłonna ze ściąganiem głowicy (nie tak jak w Kaliszu) więc stąd też koszta wyższe . Zalałem olej Addinol 5W-30 Giga Light od Sebka.
Ostatnio edytowane przez euro_tuned ; 03-05-2013 o 18:51
Jak już masz głowicę zrzuconą to wymiana pierścieni nie jest tragiczna o odmach nie wspominając ;). Co do oleju to też niedługo czeka mnie wymiana i mam mętlik w głowie że szok !!! Nie wiem czym zalać silnik....????????
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Jakub: to nie pech, po prostu tak pracują mechanicy - jedno naprawi, drugie spieprzy. Tyczy sie to ogółu, niezależnie o jakim "warstacie" mówimy. Proponuje obejrzeć sobie ostatnia turbo kamerę, jak Zasada z krk załatwił na amen 6.1 hemi :) ja tylko opisuje przebieg akcji
Cena: ja pisałem o porównaniu całości poniesionych kosztów - na faktyrze nie 3 a 4 klocki + dojazd + czas = 5, euro_tuned 6, ale gruntowna inspekcja, jest co porównywać (moim zdaniem).
Podsumuję : Cieszy mnie fakt że jest coraz więcej zakładów co wiedzą gdzie ''wsadzić łapy'' ;).
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Jakub zalej tym co ja. To jest wg mnie olej z bardzo wysokiej półki.
Dalsze perypetie.
Niestety okazało się (nie wiedziałem, że w poliftowej 7er nadal jest bagnet, a nie tylko wskaźnik poziomu oleju na i-drive) w ASO, jak pojechałem na odessanie nadmiaru oleju, że to nie nadmiar, bo jest w normie, a podczas wymiany oleju nastąpiło uszkodzenie czujnika, który teraz cały czas pokazuje "zu hoch", podobno to się często (???!!!) zdarza - jakoś przestaję się dziwić, hiehie.
Dodatkowo po przejechaniu 600 km (wymieniali u Kordelasińskiego tuleje w wahaczach przednich) coś zaczęło stukać/pukać w zawiasie na wolno przejeżdżanych nierównościach.
Bylo wymieniac nie tuleje a cale wachacze . Pozatym stukac to moze milion elementow . Na podnosnik dziada i badac co to . Z twojej wypowiedzi wnioskuje ze wina za uszkodzenie czujnika poziomu oleju obarczasz serwis boscha ?
Z tym czujnikiem to też miałem przygodę. Jak kupowałem swoją e65 to zleciłem przegląd przedsprzedażny w ASO. Jednym z punktów po przeglądzie był uszkodzony czujnik oleju. Pierdoła. Auto kupiłem, a przy wymianie oleju okazało się że kostka z przewodami od czujnika jest odłączona a po jej zapięci jest wszystko OK. Tak wykonują przeglądy przedsprzedażne w ASO!:(