Tak na 100 % ubywa :( nie wiem czy a¿ tyle ale na pewno za du¿o.
Tak na 100 % ubywa :( nie wiem czy a¿ tyle ale na pewno za du¿o.
Ostatnio edytowane przez BzYQ ; 04-01-2014 o 10:31
Po kupnie mojego BMW mia³em identyczne objawy. Okaza³o siê, ¿e to uszczelniacze. Uszczelniacze wymieni³em i dodatkowo "s³awn± rurkê".
P.S.
euro_tuned, usuñ troszkê wiadomo¶ci ze skrzynki bo nie mogê napisaæ Ci odpowiedzi.
Ostatnio edytowane przez zbijar ; 04-01-2014 o 11:38
Aha dziêkuje za odpowiedzi. Mam nadzieje ¿e nic gro¼niejszego nie wyjdzie tylko te uszczelniacze. Rurkê hmm my¶lê ¿e kto¶ ju¿ to zrobi³ auto ma 262 tys. przelatane.
Jak bêdziesz mia³ diagnozê od mechanika, ¿e to uszczelniacze, to po rozebraniu bêdzie widaæ w jakim stanie jest rurka.
Rurka zawszejest idealna, problem w uszczelce i to tylko tej od przodu silnika ...
Zbijar pousuwa³em ju¿, po wiadomo¶ci email z forum, ¿e mam przepe³nion± skrzynke.
Kolego uszczelniacze na 100%.
B.-±d¼ M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedy¶ kupiê ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Podobno da si ewymieniæ uszczelniacze bez wyci±gania g³owic - macie o tym jak±¶ wiedze ;)?
Aldik, przed wymian± uszczelniaczy pyta³em mechanika i powiedzia³, ¿e wymiana uszczelniaczy bez wyci±gania g³owic to takie leczenie, a nie naprawa. Ja ¶ci±ga³em g³owice.