Ja wam polecę tarcze ferodo śmigałem na nich już wcześniej i było super co do klocków to również ferodo lub textar obydwie sprawdzone i przetestowane.
Ja wam polecę tarcze ferodo śmigałem na nich już wcześniej i było super co do klocków to również ferodo lub textar obydwie sprawdzone i przetestowane.
Dreams from Dreams - 7er...
Brembo jak najbardziej tylko pamiętaj żeby nie były produkowane w Dąbrowie Górniczej!!Mój kolega który tam pracuje załatwił mi tarcze po cenie dla niego czyli pracownika za grosze i całe szczęście bo za miesiąc już były krzywe!!Zamieszczone przez ADASIO
ostatnio mój klient ,chciał żeby było ok to postanowił kupic tarcze z servisu bmw , czyli rzecz ujmujac oryginał ,załatwił je w przciagu 3 miesiecy nie dało sie na nich jeździć ,servis uznał reklamacje i oddał kase ,aktualnie śmiga na zimmermannach nawiercanych i jest ok .
Ja Zimmermany plus klocki Ferrodo testowałem kiedyś w Peugeocie 406 gdzie ATE sie pokrzywiły i były super..
Ja u siebie w C5'e zmieniałem tarcze i klocki i wymieniłem na MAFF'y bardzo dobrze mi to hulało...
oo czyli brembo nie polecaci? a chiałem własnie brembo wsadzac.. dodam ze TRW robi w czestochowie i czechowicach dziedzicach dla niewtajemniczonych :D zreszta nawet sobie nie zdajcie sprawy gdzie Wasze ORI tarcze i inne podzespoły sa robione ;) :D
Co do krzywienia tarcz to uczulam na piasty..
pzdr
A ja hulam juz na 2 komplecie ATE POWER DISC (sa nacinane), 1 trzymal jakies 100000 km i tylko klocki zmienialem a teraz zmienilem na takowe nowe i znowu super. Zero problemow.
Na tyle wsadzilem Zimmermany miesiac temu.
Pozdr.
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
Ja zgadzam sie z gregiem w mojej e32 orginaly wytrzymaly 3tys km jakies podroby 3 miechy a power disc 60 tys km a potem ja sprzedalem jedyne to jak sie zagrzeja to poeietrze furczy a tak sa ok mnie tez czeka wymiana, Szczecin Poznan 2godz 10min i orginaly padly
w grudniu wymieniałem przód
tarcze ZIMMERMANN - 189 zł/szt.
klocki JURID - 162 zł,
na razie bez żadnych problemów, wszystko ok.
Kiedyś
E39 523iA Touring,E38 740iA
Czytam wasze posty odnosnie tarcz i klockow, dziwi mnie jedna rzecz- a przy wymianie tarcz chociaz ktokolwiek z was sprawdzil stan zaciskow?? Nie mowie juz o zalecanej regeneracji/przeczyszczeniu/doprowadzeniu do pierwotnego stanu prowadnic, piasty itp. W wiekszosci przypadkow pokrzywione tarcze sa efektem NIEPRAWIDLOWO dzialajacych zaciskow a nie tylko bledow producenta (te oczywiscie tez sie zdarzaja).
p.s: zwykle tarcze ATE nie sa produkowane przez ATE- co najlepsze tylko ich opakowanie jest z ATE ;D Z tego co wiem to jeszcze "Powerdiski" ATE robi, cala reszte niestety ich podwykonawcy...
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!