Ten "szybki sart" jest bardzo wygodny :D
szybki start ma prawie każda E38
Pić trzeba ! Jeść można !
Zamieszczone przez Neuf
a skad ty wiesz kiedy mi sie konczy co?????? :-)
pozatym kazda e38 ma funkcje startu????
bo juz mam rozpiske na przyszły miech :) i ty bedziesz dopiero wg.planu w sobote na 2 zmiane :)
3. Service Intervall SI-L: xxxx
3.1 Service Tage SI-TAGE: xxxx
ktoś wie co to ten intervall??
ta druga pozycja to zdaje mi się że liczy dni od ostatniego przeglądu\inspekcji
pod testem nr 16 mam OELTEMP.
na liscie, do ktorej linka podal Sebek:
http://www.7-forum.com/modelle/e38/c...-erweitern.php
taki test nie jest opisany.
u mnie wskazanie tego testu to -48 st.
wskazanie troche od czapy...
moj mechanki mowi, ze w zaleznosci od wersji
rozne testy byly zarezerwowane do roznych rzeczy.
niektore z testuw opisanych na powyzszej stronie sa u mnie puste,
a inne wskazuja cos zupelnie innego.
co o tym sadzicie?
To chyba masz cos nieprawidlowego...
Ja mam wszystkie idealnie jak w opisach ... Pomimo ze zmienialem licznik na US ...
Pasuja Ci dane pod testem 1 ? typu nr nadwozia itd
Jezeli nie to masz zmieniany licznik i tutaj moze byc przyczyna , w niektorych wersjach wystarczy przelozyc licznik i dziala wszystko lecz wlasnie pod testami sa dziwne sprawy . Ja przeprogramowywalem licznik nowy i pod testami mam wszystko jak mialem poza stanem kilometrow ...
test nr 1 opisuje wszystko jak nalezy. podaje prawidlowy VIN i inne rzeczy.
jak bede mial chwile to spisze wszystkie testy po kolei i zamieszcze tutaj.
czyatlem jakies amerykanskie fora i gosciowie pisali, ze maja ten test OELTEMP pod 16.
moze to faktycznie zalezy od rynku z ktorego pochodzi samochod.
Jezeli tak jest to faktycznie interesujace ...
spisalem wskazania wszystkich testow:
TEST 1.
FGSTNR: DG50258
K: 4571
BMWTNR: 8387065
CI: 12 DI: 06 BI:09
DAT: 45/98
HW: 04 SW: 1100/1100
ZYL: 12 M: 7 S: 4095
CAN: 02 AEND: 14
TEST 2. pusty
TEST 3.
SI-L: 0166
SI-TAGE: 0392
TEST 4.
VBR: 0.0 L/100KM
VBR: 2.6 L/H
TEST 5.
RW-VBR: 15.8 L/100KM
RW: 136KM
TEST 6.
TNK 0.0/21.5/21.5L
TNKANZ: 21.6L PHASE1
TEST 7.
KTMP: 72 st.C
N: 600 U/MIN
ATMP: +19.0 st.C
TEST 8.
V: 000 KM/H
TEST 9.
UB: 13.8V
TEST10.
LAND: 01UK
TEST 11.
EINDHEIT 1: 04
EINDHEIT 2: 80
EINDHEIT 3: 52
TEST 12.
VANK: 045.3 KM/H
ANK: --:--
TEST 13.
GONG?
TEST 14.
DIAG: 1 8D 88 027
DIAG: 2 00 00 000
DIAG: 3 00 00 000
DIAG: 4 00 00 000
DIAG: 5 00 00 000
TEST 15.
PORT A00: (8 bitow - jedynki i zera - zmienna wartosc)
PORT A01: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT A02: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT A03: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT A04: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT A05: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT A06: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT B00: (8 bitow - jedynki i zera - zmienna wartosc)
PORT B01: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT B02: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT B03: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT B04: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT B05: (8 bitow - jedynki i zera)
PORT B06: (8 bitow - jedynki i zera)
TEST 16.
OELTEMP: -48 st.C
TEST 17.
RCC-EMPF: 0 MIN
TEST 18. pusty
TEST 19.
LOCK: OFF
TEST 20:
KVBR: 1000
TEST 21:
RESET?
NIektore z nich sa oczywiste, ale niektore (jak 3, 11 ,12, 14, 15, 16, 17) pozostaja zagadka.
Ponadto nie wszystkie dane w tescie 1 sa jasne. co to jest np. CI, BI, DI, HW, SW, CAN, AEND?