Strona 7 z 31 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 309

Wątek: Triki w E38

  1. #61
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,149
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Ten "szybki sart" jest bardzo wygodny :D

  2. #62
    Super Moderator Awatar olejus
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,698
    BMW
    BIEMDABLJU SEVEN FOUR FIVE
    Skąd
    Wrocław
    szybki start ma prawie każda E38
    Pić trzeba ! Jeść można !

  3. #63
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez Neuf
    no i krzywy się wkopales :) jak każdy ma to bedziesz u mnie szperał aż znajdziesz :) urlop w sobote ci się konczy to jutro podstawiam pojazd :)

    a skad ty wiesz kiedy mi sie konczy co?????? :-)


    pozatym kazda e38 ma funkcje startu????

  4. #64
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    bo juz mam rozpiske na przyszły miech :) i ty bedziesz dopiero wg.planu w sobote na 2 zmiane :)

  5. #65
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    416
    3. Service Intervall SI-L: xxxx
    3.1 Service Tage SI-TAGE: xxxx


    ktoś wie co to ten intervall??

    ta druga pozycja to zdaje mi się że liczy dni od ostatniego przeglądu\inspekcji

  6. #66
    Zaawansowany Użytkownik Awatar pan.boczek
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    231
    BMW
    MINI COOPER S
    Skąd
    Bruksela
    pod testem nr 16 mam OELTEMP.
    na liscie, do ktorej linka podal Sebek:
    http://www.7-forum.com/modelle/e38/c...-erweitern.php
    taki test nie jest opisany.
    u mnie wskazanie tego testu to -48 st.
    wskazanie troche od czapy...
    moj mechanki mowi, ze w zaleznosci od wersji
    rozne testy byly zarezerwowane do roznych rzeczy.
    niektore z testuw opisanych na powyzszej stronie sa u mnie puste,
    a inne wskazuja cos zupelnie innego.
    co o tym sadzicie?

  7. #67
    To chyba masz cos nieprawidlowego...

    Ja mam wszystkie idealnie jak w opisach ... Pomimo ze zmienialem licznik na US ...

    Pasuja Ci dane pod testem 1 ? typu nr nadwozia itd

    Jezeli nie to masz zmieniany licznik i tutaj moze byc przyczyna , w niektorych wersjach wystarczy przelozyc licznik i dziala wszystko lecz wlasnie pod testami sa dziwne sprawy . Ja przeprogramowywalem licznik nowy i pod testami mam wszystko jak mialem poza stanem kilometrow ...

  8. #68
    Zaawansowany Użytkownik Awatar pan.boczek
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    231
    BMW
    MINI COOPER S
    Skąd
    Bruksela
    test nr 1 opisuje wszystko jak nalezy. podaje prawidlowy VIN i inne rzeczy.
    jak bede mial chwile to spisze wszystkie testy po kolei i zamieszcze tutaj.
    czyatlem jakies amerykanskie fora i gosciowie pisali, ze maja ten test OELTEMP pod 16.
    moze to faktycznie zalezy od rynku z ktorego pochodzi samochod.

  9. #69
    Jezeli tak jest to faktycznie interesujace ...

  10. #70
    Zaawansowany Użytkownik Awatar pan.boczek
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    231
    BMW
    MINI COOPER S
    Skąd
    Bruksela
    spisalem wskazania wszystkich testow:

    TEST 1.
    FGSTNR: DG50258
    K: 4571
    BMWTNR: 8387065
    CI: 12 DI: 06 BI:09
    DAT: 45/98
    HW: 04 SW: 1100/1100
    ZYL: 12 M: 7 S: 4095
    CAN: 02 AEND: 14

    TEST 2. pusty

    TEST 3.
    SI-L: 0166
    SI-TAGE: 0392

    TEST 4.
    VBR: 0.0 L/100KM
    VBR: 2.6 L/H

    TEST 5.
    RW-VBR: 15.8 L/100KM
    RW: 136KM

    TEST 6.
    TNK 0.0/21.5/21.5L
    TNKANZ: 21.6L PHASE1

    TEST 7.
    KTMP: 72 st.C
    N: 600 U/MIN
    ATMP: +19.0 st.C

    TEST 8.
    V: 000 KM/H

    TEST 9.
    UB: 13.8V

    TEST10.
    LAND: 01UK

    TEST 11.
    EINDHEIT 1: 04
    EINDHEIT 2: 80
    EINDHEIT 3: 52

    TEST 12.
    VANK: 045.3 KM/H
    ANK: --:--

    TEST 13.
    GONG?

    TEST 14.
    DIAG: 1 8D 88 027
    DIAG: 2 00 00 000
    DIAG: 3 00 00 000
    DIAG: 4 00 00 000
    DIAG: 5 00 00 000

    TEST 15.
    PORT A00: (8 bitow - jedynki i zera - zmienna wartosc)
    PORT A01: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT A02: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT A03: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT A04: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT A05: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT A06: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT B00: (8 bitow - jedynki i zera - zmienna wartosc)
    PORT B01: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT B02: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT B03: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT B04: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT B05: (8 bitow - jedynki i zera)
    PORT B06: (8 bitow - jedynki i zera)

    TEST 16.
    OELTEMP: -48 st.C

    TEST 17.
    RCC-EMPF: 0 MIN

    TEST 18. pusty

    TEST 19.
    LOCK: OFF

    TEST 20:
    KVBR: 1000

    TEST 21:
    RESET?

    NIektore z nich sa oczywiste, ale niektore (jak 3, 11 ,12, 14, 15, 16, 17) pozostaja zagadka.
    Ponadto nie wszystkie dane w tescie 1 sa jasne. co to jest np. CI, BI, DI, HW, SW, CAN, AEND?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •